رشد ۲۰۰ درصدی یک رمزارز به لطف ورود به متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازارهای نزولی برای پروژه‌هایی که پذیرش کمی دارند یا فاقد کاربرد هستند، می‌توانند بسیار خشن باشند، اما پروژه‌هایی که صرف‌نظر از احساسات بازار به توسعه خود ادامه می‌دهند، در چرخه بعدی موفق خواهند شد.
یکی از پروژه‌هایی که علی‌رغم روند نزولی گسترده در بازار کریپتو، رشد قابل‌توجهی داشته، Stratis است؛ یک پلتفرم توسعه بلاکچین که برای کمک به کسب‌وکارهای سازمانی، جهت ایجاد بلاکچین اختصاصی خود، طراحی شده است.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت رمزارز این پروژه، یعنی STRAX، پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح ۰٫۳۶۵ دلاری در ۱۵ ژوئن، با یک رشد چشمگیر ۲۲۰ درصدی به بالاترین قیمت روزانه خود در ۲۹ ژوئن، یعنی ۱٫۲ دلار رسید و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز رشد قابل‌توجهی داشت.
به گفته تحلیلگران، سه عامل اصلی در رشد قیمت این ارز دیجیتال نقش داشته است. اول، تیم توسعه‌دهنده Stratis اخیرا از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی یک پلتفرم متاورسی جدید به نام Sky Dream Mall و نیز یک سیستم مدیریت اعتبارسنجی و مزایا و امتیازات برای رویدادها با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، خبر داد. دوم، Stratis قصد دارد با همکاری شرکت خدمات مشاوره‌ای پرایس واترهاوس کوپرز (PwC)، یک استیبل کوین جدید با پشتوانه پوند بریتانیا راه‌اندازی کند. در نهایت، سومین عاملی که به افزایش قیمت STRAX کمک کرده، توسعه یک مرکز نوآوری بلاکچین در اوگاندا است که هدف آن، افزایش دانش و آگاهی از فناوری بلاکچین است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین تلگراف
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

خدا کنه شیبااینو هم بره بالا