عرضه اولین بازی موبایلی رایگان بر بستر اتریوم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یک بازی کسب درآمد موبایلی جدید به نام Tanjea، در حال آماده شدن برای عرضه بر روی بلاکچین اتریوم است. برای ورود به این بازی و حتی دریافت اولین کاراکتر، نیازی به پرداخت هزینه نیست. مانند سایر بازی‌های بلاکچینی، در Tanjea نیز می‌توان با تکمیل مراحل، درآمد رمزارزی کسب کرد. همچنین از محل خرید و فروش NFTها، ارزهای درون بازی و اجاره دارایی‌ها، نیز امکان درآمدزایی وجود دارد.
ارز بومی این بازی، TNJ نام دارد که یک ارز ERC-20‌ است. از نظر دسته‌بندی نیز، Tanjea یک بازی RPG محسوب می‌شود که در آن گیمرها با طی کردن مسیرهای متنوع در سرزمین‌های مختلف با جانوران افسانه‌ای به نام Jeas روبه‌رو می‌شوند. یکی از جوایز این بازی، NFTهایی به نام Jea‌ است که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توان به انجام کارهای معمول از طریق مینی‌بازی‌ها و نبردهای PVP پرداخت.
مینی‌بازی‌های درون این بازی، شبیه به بازی‌های کلاسیک موبایلی مانند Candy Crush، Flappy Bird، Subway Surfers و غیره، هستند. آن‌ها بازیکنان جدید را برای ورود به فضای نبرد اصلی بازی آماده می‌کنند. همچنین، صاحبان زمین نیز می‌توانند با جذب گیمرها برای نبرد به زمین خود، در درآمد آن‌ها سهیم باشند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments