با بیت کوین ساعت لوکس بخرید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پذیرش رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت، به حرکتی رایج در میان شرکت‌های صنعت مد و فشن تبدیل شده و در همین راستا، ساعت‌سازی مشهور سوئیسی هابلوت (Hublot)، آخرین عضو این حرکت است.
در اطلاعیه اخیر، این شرکت مجموعه محدودی به نام Big Bang Unico Essential Grey را راه‌اندازی کرده که از ۲۰۰ ساعت تشکیل شده است و این مجموعه را می‌توان در پلتفرم بوتیک دیجیتال هابلوت در ایالات متحده با ارزهای دیجیتال خریداری کرد. قیمت ساعت‌های این مجموعه حدود ۲۱،۲۰۰ دلار می‌باشد که با قیمت فعلی یک بیت کوین تقریبا برابری می‌کند.
در ماه گذشته نیز، ساعت‌سازی لوکس Tag Heuer به این روش پرداخت روی آورد و رمزارزهای معتبری چون بیت کوین، اتریوم، شیبا و ۵ استیبل کوین را برای پذیرش مورد تایید قرار داد.
از مثال‌های دیگر برای این نوع روش پرداخت می‌توان خط تراموا شهر پراگ را نام برد که اخیرا با Global Payment برای پرداخت با رمزارز همکاری می‌کند. پتر سوکوب (Petr Soukup)، مدیر فناوری اطلاعات توریسم شهر پراگ در این باره گفته است:

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

رمزارزها امروزه یک منبع مالی بسیار محبوب هستند و دلیلی ندارد که مردم از آنها به عنوان روش پرداخت استفاده نکنند. آنها اکنون می‌توانند با بیت کوین و اتریوم هزینه بلیط خود را پرداخت نمایند.

منبع کریپتوپوتیتو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments