دور دنیا در ۴۰۰ روز با بیت کوین!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پاکو دلا ایندیا (Paco De La India)، یک جهانگرد و دونده هندی جوان است که در حال سفر به دور دنیا است. او زندگی‌اش را در این سفر تنها با بیت کوین می‌گذراند. هدف او این است که به ۴۰ کشور در ۴۰۰ روز سفر کند. در حال حاضر او در هشتمین کشور مقصد خود حضور دارد.
تم سفر ایندیا «دویدن با بیت کوین» است که به گفته خودش، از کتاب The bitcoin Standard، نوشته سیف‌الدین هاموس، الهام گرفته شده است. او در این سفر به دنبال مکان‌ها و فروشگاه‌هایی است که در ازای فروش غذا، اقامت‌گاه، حمل‌ونقل و دیگر خدمات، بیت کوین قبول کنند. تا به الان نیز ثابت کرده است که در هشت کشور می‌توان تنها با بیت کوین زندگی کرد. او کل سفرش را در کانال یوتوبش مستند می‌کند.
به گفته ایندیا، «تلاش برخی از افراد برای کلاهبرداری از او، با تصور اینکه چون بیت کوین دارد، احتمالا بسیار ثروتمند است» و همچنین «مواجهه با مکان‌هایی که قبلا پذیرش بیت کوین داشته‌اند، ولی دیگر آن را نمی‌پذیرند» ازجمله چالش‌هایش در این هشت کشور بوده‌اند. او عنوان کرده است که بسیار ارزان سفر می‌کند و همچنین در طول سفر خود به مردم غریبه که تصادفا با آن‌ها دیدار می‌کند، در خصوص خرید و نگهداری بیت کوین، آموزش می‌دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع فوربس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

ممنون از تیم رمز ارز نیوز

اگر بشه چقد خوبه