چوب حراج بر دارایی‌های پروژه سلسیوس!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، غول وال‌استریت گفته است که در صورت بدتر شدن وضعیت پلتفرم وام‌دهی سلسیوس و اعلام ورشکستگی این شرکت، آماده است که دو میلیارد دلار ارز دیجیتال با تخفیف از آن‌ها بخرد. اوایل ماه میلادی جاری، پلتفرم وام‌دهی سلسیوس پس از انتقال حدود ۳۰۰ میلیون دلار از دارایی‌هایش به صرافی FTX، تمامی برداشت‌ها از این پلتفرم و سایر خدمات خود را متوقف کرد.
سلسیوس در حالی‌ که ادعا می‌کند در حال تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلاتش است و در این راه از وکلای متخصص نیز کمک می‌گیرد، تمامی تعاملات خود در شبکه‌های اجتماعی را متوقف کرده است.
طبق گزارش‌ها، در حالی‌ که سرمایه‌گذاران قبلی سلسیوس حمایت‌هایشان از این پلتفرم را انکار می‌کنند، گلدمن ساکس گفته که می‌خواهد از آن‌ها دو میلیون دلار ارز دیجیتال را با تخفیف قابل‌ملاحظه‌ای بخرد. اقدامی که می‌تواند شاهدی بر ورشکستگی سلسیوس باشد.
بنابراین، این بانک بزرگ به دنبال مذاکره با FTX برای ارائه خدمات مشتقات و وثیقه بیت کوین برای وام‌های با پشتوانه این ارز دیجیتال است. از سوی دیگر، سلسیوس، یک پیشنهاد مبنی بر فروش دارایی‌های خود به پلتفرم معاملاتی Nexo نیز دریافت کرده است. گزارش‌ها حاکی از انگیزه‌های مشابه از سوی فعال دیگر وال‌استریت، یعنی Citibank است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتوپوتیتو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments