رشد و افزایش محبوبیت بیبی دوج در سکوت کامل!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انجمن بیبی دوج (BabyDoge) اعلام کرده که مقدار شگفت‌انگیزی از این میم کوین محبوب سوزانده شده و کل عرضه آن به تقریباً نصف کاهش یافته است. حساب babydogeburn@، ردیاب توکن‌های سوزانده‌شده بیبی دوج در توییتر، اعلام کرده که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ده‌ها کوادریلیون از این ارز دیجیتال به آدرس‌های مرده ارسال شده است.
به گزارش این حساب، در ۲۴ ساعت گذشته، انجمن بیبی دوج در مجموع ۱۴،۲۱۱،۷۲۳،۶۰۶،۱۸۸ واحد توکن BabyDoge را سوزانده که تقریباً ۱۹ هزار دلار ارزش داشته است. به این ترتیب، مقدار کل بیبی دوج‌های سوزانده‌شده به ۴۶٫۶۸۱ درصد از کل عرضه این رمزارز رسیده است. هنگام عرضه بیبی دوج در بلاکچین BNB، عرضه کل اولیه این رمزارز برابر با ۴۲۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ واحد بود.
طبق گزارش‌ها، بیبی دوج اخیراً در برخی از صرافی‌های بزرگ لیست شده است. برای مثال، Coin Tiger، مرکز اصلی معاملات ارزهای دیجیتال در سنگاپور، بیبی دوج را در ۱۵ ژوئن لیست کرد. صرافی رمزارزی چینی Deepcoin نیز در تاریخ ۲۱ ژوئن اعلام کرد که پشتیبانی از این ارز دیجیتال را اضافه کرده است.
در این میان، داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم WhaleStats هم نشان می‌دهند که طی ۲۴ ساعت گذشته، بیبی دوج در فهرست ۱۰ دارایی‌ برتر خریداری‌شده توسط ۱۰۰ نهنگ برتر بایننس، قرار گرفته است.
در زمان انتشار این خبر، بیبی دوج با یک رشد ۳٫۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۶۵ دلار معامله می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام احتمال اینکه راه شیبا رو بره خیلی زیاده
این نظر شخصی من هستش
شاید هم اشتباه باشه

الماس ارزهای دیجیتال بیبی و گیشا دار آینده نزدیک الماس ارزهای دیجیتال خواهند شد و بیبی دوج از پدرش دوج پیشی خواهد گرفت

واقعا کسی اطلاع داره مزیتی که بیبی دوج داره در چیه ؟