معاملات رمزارزها به‌صرفه‌تر از همیشه!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با شدیدتر شدن رقابت‌ بین صرافی‌ها، بایننس ایالات متحده معاملات بیت کوین را بدون کارمزد انجام خواهد داد.
برایان شرودر (Brian Shroder)، مدیرعامل بایننس ایالات متحده، گفت که معاملات بدون کارمزد باعث گرایش کاربران به این پلتفرم و ایجاد دیدگاهی مثبت در آن‌ها می‌شود. در این راستا، صرافی بایننس ایالات متحده تصمیم به حذف کارمزد‌ها برای معاملات نقدی بیت کوین گرفته است.
شرودر افزود:

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

ما این تصمیم را فرصتی برای تحول روش پرداخت هزینه‌ها در صنعت خود، افزایش دسترسی به ارزهای دیجیتال و حمایت بهتر از بازار و مشتریان خود در زمان مورد نیاز می‌دانیم.

انتشار اخبار مربوط به قیمت کارمزدها، بر رقبای صرافی بایننس نیز فشار می آورد تا عملی مشابه را انجام دهند. سهام صرافی کوین بیس (Coinbase)، رقیب بایننس در ایالات متحده، روز چهارشنبه 9.71 درصد کاهش یافت و به 51.91 دلار برای هر سهم آن رسید.
صرافی کوین بیس در حال حاضر با کارمزدی بین صفر تا ۰٫۵ درصد ،صرافی کراکن (Kraken) بین صفر تا ۰٫۲۶ درصد و صرافی اف تی ایکس (FTX.US) بین صفر تا ۰٫۲ درصد، معاملات را انجام می‌دهند.
مبلغی که به عنوان کارمزد معاملات دریافت می‌شود، معمولاً به دو رمزارز در حال تبادل، حجم معاملات ۳۰ روزه و اینکه آیا سفارش، از طرف سفارش‌دهنده (Maker) یا پذیرنده سفارش (Taker) است، بستگی دارد.

منبع کوین تلگراف
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments