بازگشت دوباره پروژه کلاهبرداری یونیک فایننس با نام جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از میان شرکت‌های هرمی جذب سرمایه، نام شرکت یونیک فایننس بیشتر از سایر شرکت‌ها برای کاربران آشناست؛ چراکه این شرکت برای مدتی طولانی در صدر اخبار بوده و علی‌رغم هشدارهای داده‌شده و دستگیری اعضای اصلی آن، همچنان در برخی از استان‌ها شاهد فعالیت و عضوگیری محدود آن هستیم.
یونیک فایننس در طول مدت فعالیت خود توانسته بود با شگردهای متعدد و ارائه رمزارز جعلی UNQT، بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از سرمایه افراد را جذب کرده و مقدار قابل‌توجهی از آن را از کشور خارج کند. آبان ماه سال ۱۴۰۰ بود که وزارت اطلاعات از انهدام شبکه یونیک فایننس و دستگیری اعضای اصلی این شبکه خبر داد.
با افزایش برخوردهای قضایی با سرشاخه‌های این شرکت در داخل کشور و سخت شدن فعالیت برای آنها، گزارش شده که برخی از اعضای اصلی این مجموعه، شرکتی دیگر را با نام لاکچرینس (با آدرس وبسایت luxuriance.io) تأسیس کرده و با ادعای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، دوباره در حال جذب سپرده‌گذاران هستند. طبق گزارش‌ها، متأسفانه این شرکت جدید تاکنون اقدام به جذب بیش از ۳ هزار کاربر ایرانی در استان‌های مختلف، از جمله خراسان رضوی و یزد، کرده است. در این راستا، چندین تن از سرشاخه‌های لاکچرینس هم در یزد و مشهد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
به گفته کارشناسان، لاکچرینس همان یونیک فایننس با شکل و قالب جدید است. وعده درآمدهای دلاری، تغییر سبک زندگی، ادعای بین‌المللی بودن و ثبت در فرانسه و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، از شگردهای فریب مخاطبان و عضوگیری توسط این شرکت به ظاهر تازه‌تأسیس است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع ایران هشدار
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

21 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

درود برشما،افرادی که لاکچرینس رو هرمی میدونن هیچ اطلاعی از شرکت ندارن،اولا در ترکیه قانونی ثبت شده و مالیات میده;مکان و کلیت شرکت مشخصه و شما میتونین فقط صد دلار بابت اجاره ربات پرداخت کنین و زمانی شارژ مجدد انجام میدین که حداقل چهار برابر پول شارژ رو درآمد دلاری کسب کرده باشین و اگه مثلا بیست هزار دلار در بروکر خودتون میزارین شرکت هیچ دسترسی به پول شما نداره و ماهانه بین ۳تا ۶درصد سود میده هر لحظه هم بخواین کله پولتونو با سود از بروکر فارکس برمیدارین.سود شبکه سازی هم تتر هر هفته دریافت میکنین .آیا برای همه خوبه؟خیر.افرادی که تحمل ریسک ترید در فارکس رو ندارن به شغل فعلی خودشون ادامه میدن در کل به روزترین و سالمترین نتورکی هست که میشه بهش اعتماد کرد گذر زمان صاف و زلالی این سیستم جذاب رو به همه نشون میده.موفق باشید

سلام خوبی شما؟ میتونم درمورد پروژه لاکچرینس باهاتون صحبت کنم؟؟

لاکچرینس یه ربات مزخرف رو اورده بالا و محصولش یه ربات فارکسه که داره رو پول مردم تست میکنه. نکرده به تست بزنه ربات رو بعد بیاد رو حساب مردم ران کنه. همون دو هفته اول ضرر داد که خیلیا پولشونو کشیدن بیرون. کلا پولی که شما میدین به لاکچرینس میره بابت اجاره ربات. اونم اجاره تا یه سقف سود بعدش باید تمدید کنید. ربات رو تا یکسال نمیتونید تو بروکر دیگه غیر دلتا اف ایکس ببرید که واقعا خنده داره. محصول ربات برای نتورک مثل فروش یه بادکنکم باد شدس. هیچ ضمانتی نداره و ممکنه چند ماه ضرر بده به مشتری ها. و در کل شما پولی که میدین بابت ربات فارکسه همین. نه ارز دیجیتال نه هیچی. فقط یه ربات. گول نخورین این یه ترفند جدیده و متفاوت با بقیه شرکتها.

اصلا این خبر توی هیچ پایگاه رسمی ذکر نشده فقط ی متن کپی شده هست ک سایت های خبری زرد مثل شما برای پول انتشار میدید

سلام. همانطور که در متن خبر قید شده چندین تن از سرشاخه‌های لاکچرینس هم در یزد و مشهد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

سایت ایران هشدار هم مثل سایت شما هست و اونم منبع خبر و پاس داده به یکی دیگه کلا سه تا سایت هستید ک این خبر و گذاشتید و هیچ منبع معتبری ندارید اگرم تحقیق کنید از منابع معتبر میبینید هیچ دستگیری اتفاق نیوفتاده
و اصلا اصل خبر هم مشکل دارد چون اصلا در زمینه ارز دیجیتال نیست

سلام.لطفا اطلاعات خود را در زمینه پروژه های پانزی و اسکم بیشتر کنید.

سلام میشه درمورد پروژه لاکچرینس از شما سوال بپرسم؟؟

مردم ما کی میخوان آگاه بشن نسبت این قضایا

اونجور که به نفعته تایید میکنی، من که هنوز نرفتم ولی این شدت از کذب و متن خلاف واقع شما که اصلا انگار یه چیزی به گوشتون خورده بدون تحقیق نشر میدین منو مصمم میکنه که برم انجامش بدم

این موضوع کذب یا خلاف واقع نیست ، در متن خبر قید شده که سرشاخه های این شرکت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند

تو سختی ها و گرفتاریا چطوری میتونن از این مردم کلاهبرداری کنن اینا دیگه چه ادم هایی هستن خدا ازشون نگذره

چرا جرئت نداری دیدگاهمو ثبت کنی

سلام. دیدگاه خودتون رو بفرمائید

یعنی واقعا اگر کسی بعد از گذشت این همه وقت مجدد گول این پروژه رو بخوره حقش بوده

چقد ما مردم ایران ساده هستیم که از زمان گلدکوئست تا الان این همه پروژهای کلاهبردای میخوان ما رو پولدار کنن

شما ساده هستی که فرق کلاهبرداری را با نتورک سالم نمیدونی

سلام میشه درمورد پروژه لاکچیرنس سوالی بپرسم

ساسان جان هیچ کلاهبرداری نمیاد بگه من کلاهبردارم میگه این یه نتورکه سالمه

سلام
چطوری جذب سرمایه میکنه

حساب کردن رو سادگی مردم