ایلان ماسک پشت خریداران رمزارز را خالی کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پاسخ به شکایت مطرح‌شده علیه ایلان ماسک در نیویورک، این غول اقتصادی تأکید کرد که هرگز هیچ‌کس را تشویق به خرید دوج کوین یا سرمایه‌گذاری در رمزارزها نکرده است. او گفته که در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده، اما مقدار آن نسبت به کل سرمایه‌اش بسیار اندک است.
نظرات ایلان ماسک، همواره بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر خود قرار داده است. به‌ عنوان‌ مثال، سال گذشته زمانی که گفت یک دوج کوین واقعی را به ماه خواهد برد، قیمت این ارز ۳۵ درصد افزایش یافت. همچنین، زمانی که در جایی دیگر به بیبی دوج اشاره کرد، قیمت این میم کوین نیز ۹۰ درصد افزایش یافت. با این‌ حال، او در مصاحبه اخیرش با بلومبرگ تأکید کرد که هیچ‌گاه مردم به سرمایه‌گذاری در اکوسیستم ارزهای دیجیتال سوق نداده است.
ماسک، تابستان سال گذشته گفته بود که بیت کوین، اتریوم و دوج کوین دارد. اخیرا نیز گفته است که خودش و شرکت‌هایش، بیت کوین خریده‌اند. او سپس مجددا از دوج کوین حمایت کرد.
چند ماه پیش، ماسک، استدلال کرده بود که بیت کوین به دلیل حجم کم تراکنش‌هایش تنها برای سرمایه‌گذاری مناسب است و دوج کوین در پرداخت‌ها بهتر عمل می‌کند.
هفته گذشته، کیت جانسون، یک سرمایه‌گذار آمریکایی، از ماسک و شرکت‌هایش به دلیل خرید، توسعه و ترویج دوج کوین و تشکیل یک طرح هرمی رمزارزی با ادعای خسارت ۲۵۸ میلیارد دلاری، شکایت کرد. ماسک، ضمن رد اتهامات، دوباره از دوج کوین حمایت کرد که سبب افزایش ۱۱ درصدی قیمت آن تنها در چند دقیقه شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتوپوتیتو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

هر کی دل و جرات نداره نخره
چطور زمانی که میره بالا تشکر نمیکنن حالاکه ریخته شکایت میکنن؟
دم ایلان ماسک گرم خیلی هم مرد هستش

کل رمز ارز های دنیا رو بیست دلار نقد میخرم

من خودتو ۲۰ دلار هم قبول ندارم

ول خرجی نکن ، ورشکست میشی

کجا خالی کردرکدوم آدمی میاد مستقیم به ملت میگه بخرید ، خالی کردن یعنی اینکه فروخته و دیگه حمایت نمیکنه در صورتی که ایشون هم هولد هست هم اعلام کرده حمایت میکنه