تصمیم جسورانه سرمایه‌گذار معروف، امیدبخش کاربران رمزارز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاجر کانادایی، کوین اولری (Kevin O’Leary)، معتقد است افت مداوم بازار ارزهای دیجیتال یک رویداد سالم است که پروژه‌های بی‌اهمیت را حذف کرده و تنها پروژه‌های اصلی و معنادار را باقی می‌گذارد. او متعهد شده است که دارایی‌های ارز دیجیتال خود را حفظ کند و به سرمایه‌گذاران هم توصیه کرده که نوسانات فعلی را تحمل کنند تا در بلندمدت سود کنند.
اولری از زمانی که به یکی از حامیان صنعت دارایی دیجیتال تبدیل شده، در روزهای خوب و بد از این بخش حمایت کرده است. او با اشاره به آخرین سقوط (زمانی که بیت کوین به زیر ۱۸ هزار دلار سقوط کرد)، گفت که این نوسانات چیزی عادی است و نباید سرمایه‌گذاران را از اکوسیستم خارج کند. او همچنین تاکید کرد که هیچ یک از ارزهای دیجیتال خود را نخواهد فروخت.
طبق گزارش‌ها، وی ۲۰ درصد از کل ثروت خود را روی ۳۲ دارایی دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، سولانا، آوالانچ (AVAX) و غیره، سرمایه‌گذاری کرده است. او بر این باور است که تنوع‌بخشی، امری حیاتی در این بازار است؛ زیرا نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام دارایی به عنوان موفق‌ترین ظاهر می‌شود.
این تاجر بر این باور است که چنین افت قابل‌توجهی همچنین می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که صنعت رمزارزها به زودی به سمت یک مرحله بهبود خواهد رفت. این تاجر همچنین معتقد است که اعمال مقررات جامع در بخش ارزهای دیجیتال ایالات متحده یک نقطه اوج برای بیت کوین و آلت کوین‌ها خواهد بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتوپوتیتو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

اکو سیستم رو درست ترجمه کردین؟اینجا معنی داره اصلا؟

سلام. ممنون از توجه شما،بله مشکلی در ترجمه وجود ندارد

کِوین اُلَری یه روده سالم تو شکمش نیست. همین چند وقت پیش هم گفت استخراج بیتکوین به صرفه نباشه سرورهایی که از طریقش بیتکوین استخراج میکنه رو به سرویس‌های ابری اجاره میده. هیچ سرمایه‌گذاری برای آدم‌های دیگه به خودش ضرر نمیزنه. بیتکوین بیشتر از این خواهد ریخت.

سلام دنبال نخود سیاه هستین خالق بیت کوین یه عالمه بیتکوین در کیف پول خودش ذخیره کرده بود این مقدار هنگفت را زمانی که بیت کوین ۶۰ هزار دلاری شد به ارز فیات ملک و ماشین تبدیل کرد و بیخیال ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج شده و استخراج نشده ای که دنیا دنبالشون هستن شده و دنیا رو با ۲۱ میلیون بیت کوین رها کرده تا مدتی هم دنیا پی نخود سیاه هستن وبعدشم قیمت بیت کوین صفر واقعی میشود
پایان داستان بیت کوین

دوست عزیز لطفا بیشتر در مورد بیت کوین تحقیق و مطالعه بفرمایید

دروغ میگه بالا نمیره . کلا ارز دیجیتال اسکم هست هیچ جایگاهی نداره و نه حساب کتاب … شاید کلا از بین بره

اصلا هم اینطور نیست

درحال حاضرکه بدبخت شدم امامیدانم که ارزدیجیتال روندصعودی درپیش داردبنده الان پول لازم دارم مجبورم به تومان تبدیل کنم باضررچندبرابری

۹۰ روز صبر کن

روش سرمایه گزاریتون درست نبوده اولا باید پولی وارد کنید که میدونید چندین سال لازم ندارین دوما همین کول رو مرحله ای باید وارد بازار کنید نه یکجا امیدوارم تجربه کسب کرده باشید