چشم‌ها به آپدیت بزرگ کاردانو دوخته شده است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هم‌زمان با قوت گرفتن شایعات در خصوص تأخیر هاردفورک Vasil در شبکه کاردانو، تیم هریسون (Tim Harrison) از شرکت IOHK، در روز ۱۸ ژوئن در توییتر خود گفته است:

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به اجرای هاردفورک بسیار نزدیک هستیم، اما باید آمادگی Dappها، صرافی‌ها، اپراتورهای استخر سهام یا SPOها و غیره نیز بررسی شوند. دوشنبه (امروز) یک به‌روزرسانی منتشر می‌کنیم.

به گفته منابع، موفقیت هاردفورک واسیل، نیازمند روی‌آوردن تمامی SPOها به به‌روزرسانی امروز است. با این‌ حال، تنها دو هفته تا زمان وعده داده‌شده برای اجرای هاردفورک باقی‌ مانده و هنوز بسیاری از شروط، برآورده نشده‌اند. همچنین، احتمال بازگشت به به‌روزرسانی‌های قبلی IOHK نیز وجود دارد.
برنامه یکپارچه‌سازی Vasil، یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌های صنعت ارزهای دیجیتال است که علاوه بر کار زیاد به هماهنگی بسیار بالای گره‌ها و APIها نیاز دارد.
این در حالی است که به نظر می‌رسد افت قیمت اتریوم، به رشد ۷۵ درصدی کاردانو در برابر این ارز، طی یک رالی کوتاه‌مدت منجر شده است. همچنین، کاهش قیمت ۳۲ درصدی بیت کوین در روزهای اخیر نیز باعث رشد ۲۵ درصدی کاردانو در برابر این ارز شده است. به‌ این‌ ترتیب، کاردانو به یکی از بهترین پوشش‌ها در برابر سقوط بازار تبدیل‌شده و هولد کردن آن، امن‌تر از بیت کوین و اتریوم بوده است.
کارشناسان، رشد کاردانو در برابر ارزهای برتر را ناشی سلامتی ذاتی شبکه و به‌روزرسانی‌های پیش روی آن مانند Vasil نیز می‌دانند. به‌ این‌ ترتیب، با انجام این به‌روزرسانی‌ها و فشار نسبتا کم سرمایه‌گذاران به دلیل ماهیت اهرمی پایین این دارایی، کاردانو شانس این را دارد که در دو سال آینده، سرمایه‌های بسیاری را به‌ سوی خود جذب کند.

منبع یوتودِی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

همه چیز به بیت کوین بستگی داره

هیچ اتفاقی نمیفته