رتبه سوم جهان برای ایران در پروژه پایش بیمار با تکنولوژی بلاکچین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس اخبار منتشرشده، پروژه حذف دفترچه‌های بیمه، سامانه‌ها و دستگاه‌های ارزیابی و پایش بیمار با کارت هوشمند سلامت و با تکنولوژی بلاکچین، برای نخستین بار در چالش جهانی نوآوری دانشگاه ام آی تی آمریکا به عنوان راه‌حل‌های برتر، پذیرش و معرفی شد که خوزستانی‌ها در این پروژه درخشیدند.
امیرعباس محمدی کوشکی، سرپرست تیم اختراعات و نوآوری ایران، می‌گوید:

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

پروژه حذف دفترچه‌های بیمه، سامانه‌ها و سیستم‌های ارزیابی و پایش بیمار، تمامی مشکلاتی که با کد ملی امروزه در ایران انجام می‌شود را شناسایی و برطرف کرده است. در این پروژه با تکنولوژی بلاکچین امنیت اطلاعات پزشکی افراد بسیار بالا رفته و در برابر حملات سایبری نیز بسیار مقاوم است. همچنین در حالت آفلاین و آنلاین، مراحل نسخه‌نویسی و مراجعات و دریافت دارو انجام می‌شود که این موضوع به همراه دسترسی سریع به دیتا‌های طبقه‌بندی اطلاعات و … که امروز در کشور با مشکلاتی روبه‌رو است را برطرف می‌کند.

سرپرست تیم اختراعات و نوآوری ایران در ادامه توضیح داد:

در این پروژه اگر فرد کارت ملی و مدرک شناسایی خود را به همراه نداشته باشد، با استفاده از دستگاه، مراحل پذیرش را طی کرده و نسخه او آزاد حساب نمی‌شود.

وی گفت:

در این پروژه، مراحل تحقیقات و پایلوت تحقیقاتی را ۵۰ دکتر و متخصص در ۲ کمیته علمی و اجرایی انجام داده‌اند و از بین هزاران اختراع، ۳۵۰ اختراع و تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند که تیم کشور ایران موفق شد رتبه سوم جهانی را کسب کند.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments