چرا هواداران کاردانو برای خرید تردید دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق اعلام شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای Santiment، اگرچه میانگین بازده شبکه معامله‌گران به محدوده منفی بازگشته است، اما بازده ۳۰ روزه کاردانو خنثی است. از آن‌جایی که اندیکاتور MVRV کاردانو در بازه ۳۰ روزه بدون حرکت خاصی باقی مانده است، خریداران ممکن است وارد معامله نشوند و این موضوع ممکن است منجر به طولانی‌تر شدن دوره رنج (range) حرکتی شود.
قیمت کاردانو پس از بهبود قابل‌توجهی که در ۸ ژوئن داشت و به ۰٫۶۶۹ دلار رسید، دوباره کاهش یافت. با توجه به رکود فعلی بازار، آدا اکنون با بیش از ۱۱ درصد کاهش از سطح فوق‌الذکر مواجه شده و به ۰٫۴۵ دلار رسیده است. با این حال و با وجود این افت قیمتی، قیمت کاردانو هنوز بین سطوح مقاومتی ۰٫۶۷ دلار و حمایت ۰٫۳۹ دلار باقی مانده است.
از آن‌جایی که نهنگ‌ها و شرکت‌های بزرگ معمولاً دارایی‌ها را در دوره‌های کاهش قیمت و در کف می‌خرند، کاردانو نیز تحت فشار خرید نهنگ‌های BNB قرار گرفته است که در پی خرید آن پس از سقوط اخیر هستند.
در این میان، کاردانو کیف پول وب ۳ خود را هم که Lace نام دارد، معرفی کرده و آن را به عنوان یک فروشگاه یک مرحله‌ای برای تمام عملیات‌های بلاکچینی توصیف می‌کند. کیف پول Lace که به زودی در نسخه بتای بسته منتشر خواهد شد، قرار است برای پشتیبانی از بسیاری از بلاکچین‌های دیگر و همچنین، چندین ارز دیجیتال تکامل یابد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments