محبوب‌ترین شکار رمزارزی برای نهنگ‌های بایننس چین!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس توییت جدید منتشرشده توسط پلتفرم ویل استیتس (WhaleStats)، کاردانو در زنجیره BNB (زنجیره هوشمند بایننس) که قبلاً به عنوان زنجیره BSC شناخته می‌شد، وارد فهرست ۱۰ ارز دیجیتال برتر خریداری‌شده در این شبکه شده است. همچنین، طبق اعلام این پلتفرم، کاردانو در فهرست ۱۰ دارایی بزرگ در میان ذخایر نهنگ‌های این زنجیره قرار دارد.
طبق گزارش‌ها، کاردانو اکنون در زنجیره BSC رتبه پنجم را در بین ۱۰ ارز دیجیتال خریداری‌شده برتر دارد و نهنگ‌ها در مجموع دارای ۱۹،۱۷۱،۷۴۱ دلار کاردانو هستند.
در این لیست، بایننس‌کوین، اتریوم، دلار بایننس به همراه BSC-USD، جلوتر از کاردانو هستند. کاردانو در این شبکه همچنین رتبه پنجم را در فهرست کوین‌های با بیشترین حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته دارد.
به غیر از کاردانو، نهنگ‌های زنجیره بایننس به دنبال کوین‌های دیگری از جمله دوج کوین و ماتیک هم هستند. طبق گزارش‌ها، صاحب یک کیف پول با نام “Scarlet Witch” با پرداخت ۳۱،۶۶۶،۰۰۰ دلار، ۴۰۰ میلیون دوج کوین رپد شده در زنجیره BNB را خریداری کرد. این نهنگ با رتبه سوم دارای ۳۰،۳۱۱،۷۴۲ دلار دوج کوین است. دوج کوین اکنون ۲۸٫۵۲ درصد از سبد ارزهای دیجیتال او را تشکیل می‌دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments