بلاکچین ترون رقیب جدی بایننس شد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مطابق اطلاعات DefiLIama، اکوسیستم DeFi بلاکچین ترون همچنان در حال رشد است و در حال حاضر، پس از اتریوم و بایننس چین (BNB) سومین بلاکچین بزرگ ارز دیجیتال، از نظر ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) است. ارزش کل قفل‌شده ترون در زمان نگارش این خبر، به ۵٫۸ میلیارد دلار رسیده و به‌ سرعت در حال نزدیک شدن به TVL بایننس با ۶٫۹ میلیارد دلار است.
ترون، تنها بلاکچین در میان ۲۰ بلاکچین برتر است که سود ماهانه‌ای برابر با ۴۱٫۳۳ درصد دارد. سود این بلاکچین در هفت روز گذشته نیز برابر با ۳۳٫۲۳ درصد گزارش شده است.
به دنبال سقوط اکوسیستم ترا، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در بلاکچین‌های بزرگ حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد کاهش یافت. به این ترتیب، بخش DeFi هم در حالت کلی حدود ۹۰ میلیارد دلار از نقدینگی خود را نسبت به ماه گذشته از دست داده است.
در حال حاضر، ترون نسبت به شبکه‌های لایه یک برجسته‌ای مانند آوالانچ و سولانا، عملکرد بهتری در TVL فعلی‌اش دارد.
توییتر ترون در ۲۸ می، اعلام کرد که مجموع عرضه استیبل کوین الگوریتمی‌اش، USDD، در اولین ماه از ۶۰۰ میلیون دلار گذشته است. به نظر می‌رسد افزایش TVL این بلاکچین نیز تا حدودی در نتیجه این موضوع است. ترون، این استیبل کوین را در تاریخ پنج می، منتشر کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام ترون با نوسانات زیادی که داشته کاربران ترون از ر وش روبه روست آن رازی نیستند شاید از ۲۸ می روند جدیدی داشته باشد رضایت کاربران کری پتو به
جامه ترون رضایت مند انه باشد رضایت کاربر خیلی مهم است انشاالله….