بازار مشاغل رمزارزی همچنان داغ است!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بازار مشاغل کریپتو علی‌رغم کمبودهای این صنعت همچنان پابرجاست.
استخدام‌کنندگان متخصصین حوزه رمزارز می‌گویند که با وجود اخراج تعداد بی‌شماری از کارکنان در حوزه فناوری، شاهد سیر نزولی در فرصت‌های شغلی مرتبط با کریپتو نبوده‌اند.
در هفته‌های اخیر، چندین شرکت بزرگ فناوری همچون آمازون، اوبر و رابین‌هود با اشاره به رکود در کسب و کارهای غیرآنلاین و کاهش تقاضا برای محصولاتی که در طول همه‌گیری کرونا رونق گرفته بودند، اعلام کرده‌اند که کارمندان خود را کاهش می‌دهند.
در روز سه‌شنبه، سرویس پخش فیلم نتفلیکس، در بحبوحه کاهش رشد درآمد، جایگاه شغلی ۱۵۰ کارمند عمدتاً مستقر در ایالات متحده را خاتمه داد. در اوایل این ماه، شرکت مالک فیسبوک، متا، پس از ناکامی در دستیابی به سود دهی مورد نظر، استخدام را برای اکثر پست‌های میانی و ارشد خود متوقف کرد.
صنعت کریپتو از این رکود کاملا مصون نبوده است. روز سه شنبه، کوین بیس پس از زیان 430 میلیون دلاری در سه ماهه اول سال، اعلام کرد که روند استخدام را آهسته‌تر می‌کند.
کوین گیبسون، بنیانگذار Proof of Search، گفت:

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

روند کاهش کارکنان ممکن است در ماه آینده تغییر کند. هر رکودی فوراً توسط پروژه‌های با کیفیت با بودجه خوب برطرف می‌شود. به عنوان یک متقاضی اگر شغل خود را از دست بدهید، به سرعت چندین پیشنهاد نیز خواهید داشت.

منبع کوین تلگراف
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments