شیبا را بسوزانید، جایزه بگیرید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرعت توکن‌سوزی شیبا اینو در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی پورتالی مخصوص این فرآیند، با افزایش قابل‌توجه به ۸۰۰ درصد رسیده است. ۱۲.۸ میلیارد توکن تا به‌ حال سوزانده شده‌اند که خود رکوردی برای شیبا محسوب می‌شود. کاربران شیبا با سوزاندن دارایی‌هایشان، توکن‌های burntSHIB دریافت می‌کنند که می‌توانند آن‌ها را با سکه‌های RYOSHI عوض کنند.
تیم توسعه شیبا، پورتال سوزاندن این توکن را در ۲۳ آوریل راه‌اندازی کرد و از آن زمان تا پیش از توزیع جوایز، سوزاندن موفق به سوزاندن ۲۹.۵ میلیارد دلار شیبا شد. از زمان توزیع جوایز نیز این عدد به ۴۲.۴۷ میلیارد دلار در زمان انتشار این مطلب رسیده است.
بر اساس گزارش Etherscan تنها یکی از آدرس‌های کیف پول شیبا با سوزاندن ۱.۳ میلیارد توکن خود، تاکنون نزدیک به ۶۵ هزار دلار از طریق RYOSHI دریافت کرده است. کاربران برای دریافت جوایز خود به RYOSHI، ابتدا باید burntSHIBهای خود را WOOF یا به عبارتی قفل کنند.
با در نظر گرفتن توکن‌سوزی‌های گذشته، تاکنون حدود ۴۱۰.۳۵ تریلیون توکن شیبا سوخته‌اند. بزرگ‌ترین توکن‌سوزی مربوط در زمان راه‌اندازی شیبا و توسط ویتالیک بوترین مالک اتریوم انجام شد. او در آن زمان ۹۰ درصد از هدیه ۵۰۰ تریلیون توکنی شیبا را سوزاند و بقیه را به بنیادی خیریه بخشید.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتوگلوب
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

اگه تمام دارندگان شیبا پنجاه درصد از داری خودشون بسوزانن طولی نمی‌کشه صد برابر یا حتی هزار برابر میشه یا همه پولدار میشیم یا این مقدار داری داریم از دست میدیم راحت میشیم مرگ یبار شیون یبار از امشب شروع کنید من خودم ندارم فعلا

پرواز کن ارتش شیبا از تو حرکت از خدا برکت

حداقل توضیحاتتون رو هم کامل می‌کردید و می‌گفتید جریان اون سکه های که بعد از قفل کردن توکن Shiba burnt میدن چیه و چه ارزشی داره و به چه دردی میخوره!
اون سکه های که گفتی نوعی توکن هستند؟
توی کوین مارکت کپ هم لیست شدند؟

لینک منبع خبر در پایین خبر ذکر شده می تونید اطلاعات بیشتر رو از منبع خبر بدست بیارید

یکجا میگن پنجاه درصد رو سوزوندن ، یکجا میگن ۹۰ درصد
انگار بین علما اختلاف افتاده

۵۰ درصد شیبا به خالق اتریوم هدیه شده بود که ۹۰ درصد اون رو سوزند و ۱۰ درصد هم به خیریه داد.