تیم حقوقی لونا استعفا دادند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ناآرامی‌های روزهای گذشته بازارهای ارزهای دیجیتال که ناشی از سقوط Terra بود به داخل مرزهای این شرکت کشیده شده است. طی آخرین اخبار و به گفته سخنگوی این شرکت، تیم حقوقی داخلی Terra از سمت خود استعفا کرده است.
مارک گلدیچ، لارنس فلوریو و نواح اکسلر، مشاوران ارشد و نظارتی ترا، همگی اندک زمانی پس از سقوط ترا و لونا و از بین رفتن ۴۰ میلیارد دلار از دارایی‌های این شرکت، همکاری خود را به اتمام رسانده‌اند.
این خبر به‌طور گسترده، توسط رسانه‌ها پوشش داده شده است. در روزهای اخیر، Do Kwon، یکی از بنیان‌گذاران ترا، پیشنهادهایی برای احیای این بنیاد و توکن‌های آن ارائه کرده است. جدیدترین پیشنهاد با نام Terra Ecosystem Revival Plan 2 دیروز ارائه شد که شامل توزیع دائمی UST و تقسیم LUNA به سکه‌های جدید و قدیم به نام LUNC و ارسال بیش از یک میلیارد توکن جدید LUNA به دارندگان سابق این ارز و UST است.
آقای دوکوون با انتشار این خبر، تأکید کرده که ترا، خانواده اوست و در هر شرایطی به فعالیت در آن ادامه خواهد داد. او از جامعه ترا دعوت کرد که در بازسازی این اکوسیستم، سهیم شوند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع دی‌کریپت
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

تو این قیمت پایین میلیارد ها دلار خرید شده، بعید میدونم بیاد بالا، خیلی خیلی قدرت و پتانسیل زیادی میخواد

توکن سوزی کن سریع کوان مگرنه تاصفرشدن کامل چیزی نمونده هرکس لوناداره مثل من حاظرم ۹۰درصدروتکن سوزی کنید قیمت روتثبیت کنیدروی یک دلارکسی که یکملیون لوناداره بشه صدهزارتااین طوری ما سرمایه گزارهاهم کمکی به احیالوناکردیم سودم بردیم

کاش مدیرعاملان واعضای سایر شرکتها وموسسات ارزدیجیتال برای حفظ منافع خودشان هم باشه باید سریعا ترا ولونا رونجات بدند چرا که تا الان هم شکست این ارزضربه زیادی به کل ارزهای دیجیتال زده وهمه دچارتردیدوترس درموردسرنوشت سایرارزها وسرمایه شان شدند. من که خیلی امیدوارم به برگشت دوباره تراولونا وحداقل برگشت سرمایه مان.یاحق

سلام
کاملا موافقم