شهردار تحت فشار شدید، به علت سقوط ۹۵ درصدی رمزارزش!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قیمت توکن میامی کوین (MIA)، پروژه‌ای که به شهرها طرحی برای کسب درآمد از طریق ضرب توکن‌های ارز دیجیتال ارائه می‌کند، بیش از ۹۵ درصد سقوط کرده و از ۰.۰۵ به ۰.۰۰۴ دلار رسیده است. حامی اصلی این توکن، فرانسیس سوارز، شهردار میامی محسوب می‌شود.
MIA خود بخشی از پروژه بزرگ‌تر CityCoin‌ است. در این پروژه، کاربران با دسترسی به توکن‌هایی در بلاکچین STX می‌توانند MIA استخراج کنند. ۳۰ درصد از محل درآمد این استخراج به شهرداری اختصاص می‌یابد.
در پی سقوط قیمت این ارز و اظهارات تا حدودی ناامیدکننده سوارز، ایمیل‌هایی هشدارآمیز در خصوص قطع شدن کانال‌های نظارتی این شبکه از دفتر CityCoin به شهرداری میامی ارسال شده است؛ به این معنی که اگر مقامات بالادستی بورس و غیره، MIA را به‌ عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده تشخیص دهند، ممکن است شهرداری و CityCoin مجبور به بازگشت وجوه به سرمایه‌گذاران شوند.
پاتریک استنلی رهبر جامعه CityCoin، در ایمیلی دیگر، خواستار استفاده از این ارز دیجیتال برای تراکنش‌های روزمره و حتی پرداخت حقوق شده است. این در حالی است که شهردار میامی پیش‌تر از برنامه‌های خود برای اقدامات این‌ چنینی خبر داده بود.
در حال حاضر با توجه به افت قیمت شدید MIA، هولدرهای STX کمتر انگیزه‌ای برای ارائه پیشنهاد استخراج دارند. با این‌ حال CityCoin از مشروعیت MiamiCoin‌ به‌عنوان یک ابزار معاملاتی و مالی بلندمدت دفاع کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتوگلوب
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

این داره از یک رمز ارز دیگ ای صحبت میکنه !ولی در کل همه جا از بدبختی سهامداران لونا بگیم کاربدی نیس وخودم یکی از سهامدارانشم ک کل پس اندازمو برباد برد ومعلوم نیس چه کسایی بالا کشیدن پول ماهارو و خارج کردن سرمایشونو ک این جوری شد وگرنه امکان نداره اینهمه ریزش !!!!مگ جنگ اتفاق افتاده تو کشورشون ک اینجوری شه!! هشتک رسیدگی سهامداران لونا راه بندازه کسی که وارده به سیستم لطفا خواهشا!

Oky

شش تریلیون لونا ضرب شد در طول چند روز، و کلاهبرداری صورت گرفت، به شخصه پول یک ماشین رو جا گذاشتم تو این بازار مکاره معامله رمز ارز …. خیلی از کسایی که می‌بینید دوره و تبلیغ میگذارن واسه معامله گری خودشون هم ضرر ده بودن و دنبال جذب پول از همین طریق هستند، صد رحمت به گلد کوئست یه سکه طلا یادگاری به همه میداد… رمز ارز خیلی بدتر از پلن های هرمی سابق هستش چون حداقل تو اون پلن ها اگه آدم زیرمجموعه می‌گرفت به درآمد می‌رسید… کاش با پولم یه سفر خارجی خوب میرفتم…

بیچاره از قیافش مشخصه که چقد داغون شده !

من فکر نمیکنم که با این رویه تیم لونا بتونن خودشون جمع و جور کنند الان حدود ۴روز از این قضیه من بگذرد هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و نخواهد هم گرفت و باعث بدبختی خیلی از سهامدارانش شد