وارن بافت ناخواسته به پیشرفت بیت کوین کمک کرد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نوبانک (Nubank) بزرگ‌ترین بانک دیجیتال برزیل، امکان خرید و فروش بیت کوین در اپلیکیشن‌های تلفن همراهش را فراهم کرده است. این شرکت فین‌تک همچنین، یک درصد از سهام خود را از طریق شرکت مادر خود یعنی Nu Holdings Inc به بیت کوین اختصاص خواهد داد. نوبانک، دلیل این اقدامات خود را افزایش اعتقادش به پتانسیل‌های فعلی و آینده بیت کوین اعلام کرده است.
طبق گزارش‌ها، شرکت زیرساخت ارزهای دیجیتال Paxos خدمات تجاری و زیرساخت‌های لازم برای این تحول در نوبانک را فراهم خواهد کرد. به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد، امکان برداشت بیت کوین از اپلیکیشن نوبانک و واریز آن به کیف پول‌های شخصی فعلا وجود نخواهد داشت.
این خدمات نوبانک فعلا در مراحل آزمایشی است و انتظار می‌رود، طی دو ماه آینده به‌طور کامل از آن رونمایی شود.
اقدام جدید نوبانک، سرمایه‌گذار افسانه‌ای، منتقد بیت کوین، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت برکشایرهاتاوی (Berkshire Hathaway)، وارن بافت (Warren Buffet) را به‌طور غیرمستقیم در معرض بیت کوین قرار داده است. چراکه طبق گزارش CNBC، این هلدینگ در ژوئن ۲۰۲۱، ۵۰۰ میلیون دلار در نوبانک سرمایه‌گذاری و ۳۰ میلیون سهام را به قیمت ۲۵۰ میلیون دلار خریداری کرده است. سهم‌هایی که با سرمایه‌گذاری‌های یک میلیارد دلاری که در این فین‌تک برزیلی انجام‌شده، دو برابر شده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع بیت کوین مگزین
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments