نظر خالق کاردانو در مورد ادامه روند بازار

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر، افت شدیدی را تجربه کرده و در این‌ بین کاردانو، یکی از بدترین ضربه ها را خورده است. این امر، ترس از سرمایه‌گذاری و ناامیدی از صعودی شدن مجدد روند بازار را در پی داشته است.
در این‌ بین، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) بنیان‌گذار کاردانو، در صحبت‌های اخیرش به این نگرانی‌ها پرداخته و تلویحا این روند ناامیدکننده را تایید کرده است. وی تایید کرده که بازار، اکنون در دست خرس‌هاست. هاسکینسون که همچنان به‌ عنوان مدیرعامل شبکه‌ای با بیشترین پیشرفت شناخته می‌شود در توییت اخیرش، اصول شبکه کاردانو را تحسین‌آمیز خوانده بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع بیت کوینیست
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام
وقتی ارز برتر بازار که قیمتش تا ۲میلیون هفتصد یا هشتصد میرسه و امروز میبینیم که ۲۸۰تومان رسید این یعنی هشدار خواهش میکنم سرمایه هاتون را به باد ندید چیزی را که به سختی به دست اوردید به راحتی از دست ندید من‌ رو لونا سرمایه گذاری نکردم ولی اتفاقی که واسش افتاد برام یه درس بود و سرمایمو کامل کشیدم ازینکار بیرون هرچقدر زودتر جلوی ضررتان را بگیرید منفعت میباشد حتما نباید پولی بدست اورید تا که بگویید سود کردید جلوی ضرر را گرفتن هم خودش سود است پس شما هم اینکارو کنید و سرمایتون را از ارزهای دیجیتال بیرون بکشید تا حداقل درسی باشد برای کسانی که این بلا را بر سر لونا و سرمایه گذارانش اوردن وقتی من حمایت نکنم ازین سرمایه گذارانی که در لونا سرمایشون به فنا رفت سر خودم هم روزی این بلا میاد و کسی هم از من حمایت نمیکنه و کاملا اعتقاد شدید به این موضوع دارم و اگر به این روند ادامه دهید در حق خودتون هم دارید ظلم میکنید . با تشکر فراوان