سه میلیون دلار سرمایه برای ساخت یک بازی بلاکچینی!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت ردی گیمز (Ready Games) با هدف ایجاد یک اکوسیستم دموکراتیک برای توسعه بازی‌های وب ۳، بخش جدیدی را با تمرکز بر فناوری بلاکچین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) راه‌اندازی می‌کند. طبق گزارش‌ها، شرکت ردی گیمز در این بخش به حمایت از توسعه‌دهندگان برنامه‌های تلفن همراه – به‌ویژه، در فروشگاه‌های برنامه مانند اپل و گوگل – توجه ویژه‌ای خواهد داشت.
این رویکرد برای بسیاری از توسعه‌دهندگان خوشایند خواهد بود؛ چراکه بحث درآمدزایی برای مدت طولانی، یک موضوع مشکل‌ساز برای توسعه‌دهندگان و استودیوها بوده که بیشتر به دلیل سطح پایین خریدهای درون بازی/برنامه و هزینه‌های مرتبط به انتشار آنها در فروشگاه‌های برنامه، است.
حال، شرکت ردی گیمز قصد دارد اکوسیستمی از ابزارهای آسان، یک توکن کاربردی آگنوستیک و ابزارهایی برای کسب درآمد از طریق NFTها را به توسعه‌دهندگان ارائه دهد. در واقع، ردی گیمز می‌خواهد این اکوسیستم جدید خود را به نقطه شروعی برای توسعه بازی‌های وب ۳ تبدیل کرده و آوردن بازی‌های وب ۲ به متاورس را تسهیل کند.
شرکت ردی گیمز اخیرا توانسته در یک دور تأمین سرمایه به رهبری Bitkraft Ventures و Hashed، با فروش توکن AURA جدید خود، ۳ میلیون دلار سرمایه‌ جمع‌آوری کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع بلاکچین گیمر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments