چگونه اوکراین از رمزارزها در جنگ کمک می‌گیرد؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، پلتفرم جدیدی را برای جمع‌آوری کمک‌های مالی راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم که United24 نام دارد، کمک‌های مالی را در قالب بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف می‌پذیرد.
از جمله رمزارزهایی که توسط این پلتفرم پذیرفته می‌شود، می‌توان به بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، ایپ کوین (APE) و برخی از توکن‌های دیفای، مانند هکتور فایننس (HEC)، استریم کوین (STRM) و انزایم (MLN)، اشاره کرد.
علاوه بر پشتیبانی از رمزارزهای مختلف، ویژگی دیگری که باعث تمایز United24 با سایر پلتفرم‌ها شده، این است که افراد را قادر می‌سازد تا موارد استفاده از وجوه اهدایی خود را انتخاب کنند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند کمک‌های مالی خود را به یکی از سه بخش «دفاع و مین‌روبی»، «کمک‌های بشردوستانه و مراقبت‌های پزشکی» و «بازسازی اوکراین»، ارسال نمایند.
هدف این پروژه، افزایش کمک‌های مالی به اوکراین و همچنین، افزایش کارایی و شفافیت توزیع کمک‌های مالی با انتشار به‌روزرسانی‌های هفتگی و جزئیات نحوه خرج ‌کردن وجوه، اعلام شده است.
زلنسکی می‌گوید:

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

پلتفرم United24 به یک سرویس دیجیتال تبدیل می‌شود که کل جهان متمدن را در حمایت از اوکراین متحد می‌کند.

بر اساس آخرین به‌روزرسانی در وبسایت وزارت تحول دیجیتال اوکراین، از زمان آغاز جنگ این کشور بیش از ۶۰ میلیون دلار کمک مالی در قالب کریپتو جمع‌آوری کرده است.

منبع کریپتو نیوز
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments