سرمایه‌گذاران خرد در حال خرید کاردانو هستند یا فروش؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

داده‌ها نشان می‌دهند که شاخص خرده فروشی کاردانو به سرعت در حال افزایش است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

شاخص خرده ‌فروشی کاردانو به سرعت در حال افزایش است؛ زیرا در 30 روز گذشته آدرس‌ کیف پول‌هایی که کمتر از 30 روز نگهداری می‌شوند، که به عنوان معامله‌گران در بلاک چین تعریف می‌شوند، دارایی‌های خود را 186 درصد افزایش داده‌اند.
طبق داده‌های شرکت IntoTheBlock، آدرس‌های این معامله‌گران پس از جمع‌آوری شدید ارزهای دیجیتال در چند هفته گذشته، در حال حاضر مجموعاً 36.14 درصد از عرضه ارزهای دیجیتال را در اختیار دارند.
شاخص خرده ‌فروشی کاردانو به طرز قابل ملاحظه‌ای از زمانی که نهنگ‌ها در شبکه ارزهای دیجیتال با فروش دارایی‌های خود در یک دوره 7 ماهه منجر به تخلیه مقدار زیادی از کاردانو در بازار شدند، دوباره به روند انباشتگی وارد شده است.
نهنگ‌ها و کاربران خرده ‌فروش پس از کاهش قیمت آن به پایین‌ترین حد در 15 ماه گذشته، انباشت و جمع آوری را دوباره آغاز کردند. اطلاعات به دست آمده از فید قیمت‌های زنده CryptoCompare نشان می‌دهد که قیمت کاردانو پس از رسیدن به بالاترین قیمت 3 دلاری در آگوست سال گذشته، در چند ماه گذشته به آرامی در حال کاهش بوده است. قیمت این ارز دیجیتال پس از افزایش جزئی بیش از 5 درصدی در 24 ساعت گذشته، در حال حاضر با قیمت 0.83 دلار معامله می‌شود.

منبع کریپتو گلوب
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments