دارایی کاربران ایرانی در خطر!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مانعی دیگر در مسیر فعالیت کاربران ایرانی در صرافی‌های بین المللی!
طبق اخبار و مستندات جدید، صرافی گیت دات آی او طی بیانیه‌ای لیست جدیدی از قوانین را برای فعالیت کاربران خود ایجاد نموده است.
در این بیانیه که هنگام ورود به سایت این صرافی به شما نمایش داده می‌شود، کشورهای ایالات متحده، کانادا، مالزی، کوبا، ایران، کره شمالی، سودان، سوریه، ونزوئلا، بنگلادش، قرقیزستان، کریمه، بولیوی و اکوادور در لیست تحریم این صرافی قرار گرفتند و کاربران ساکن این مناطق اجازه فعالیت در این صرافی را نخواهند داشت. طبق این بیانیه شهروندان و ساکنان ایالات متحده، کانادا، مالزی، کوبا، ایران، کره شمالی، سودان، سوریه، دولت ونزوئلا، کریمه باید هرچه سریع‌تر تمام موجودی‌های خود را از این پلتفرم خارج کنند.
همچنین شهروندان و ساکنان ایالات متحده، کانادا، ژاپن، برزیل و سنگاپور و مالت فقط مجاز به معامله در بخش اسپات هستند و امکان استفاده از خدمات بخش‌های مارجین و فیوچرز را ندارند.
باتوجه به اینکه هنگام ورود به صرافی ‌تأییدیه‌ای مبنی براین که شهروند این مناطق نیستید از شما گرفته می‌شود، استفاده از این صرافی حتی با استفاده از VPNهای آیپی ثابت یا روش‌های دیگر نیز ریسک‌ها و خطرات زیادی به همراه دارد.

منبع گت دات آی او
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments