کدام دوره آموزش بیت کوین و ارز دیجیتال مناسب است؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه
این مقاله یک رپورتاژ آگهی است. رمز ارز نیوز مسئولیتی در قبال صحت این محتوا ندارد و این موضوع به عهده کاربر خواهد بود.

با توجه به رشد ارز های دیجیتالی در چند سال اخیر افراد زیادی دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند . بهتر است قبل از ورود به این دنیای متفاوت و رمزنگاری شده اطلاعات و دانش مخصوص این حرفه را بدانید.

احتمالا سوالات زیادی درمورد ارز دیجیتال در ذهن شما می باشد . یکی از راهای مطمئن جهت ورود به این بازار شرکت در  دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال مجموعه کانون بورس است که با عنوان دوره جامع بزرگان ارز دیجیتال و با تدریس مهدیار حاجی علی و سایر اساتید برگزار می گردد . (البته  دوره ارز دیجیتال کانون بورس در قالب پکیج های آموزشی نیز ارائه می گردد .)

ارزدیجیتال چیست؟

ارزدیجیتال یا به اصطلاح همان پول های الکترونیکی، پول هایی هستند که کاملا به طور دیجیتالی بوده و برعکس سکه و پول های کاغذی فقط به صورت اینترنتی در دسترس هستند. این ارزها قابل لمس نیستند و فقط در دنیای دیجیتال وجود دارند.حتی تمام مسائل مربوط به آن ها به صورت دیجیتالی انجام می‌شود.

تا چندسال قبل این ارزها محبوبیتی بین مردم نداشتند و برای استفاده به عنوان ارز مصرفی روزانه امنیت کافی نداشتند اما حالا وضعیت کاملا فرق کرده افرادی که در این زمینه سررشته دارند می دانند که امروزه این ارزها در محبوب ترین حالت به عنوان یک دارایی جدید قراردارند.

 آینده  ارزهای دیجیتال

آینده خوبی برای ارزهای دیجیتال پیش بینی می‌شود، در مقایسه وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال با سالهای قبل، می‌توان به این حقیقت رسید که این ارزها بسیار گسترش یافته و خواهند یافت. هر روز که می‌گذرد افراد بیشتری جذب این نوع ارزها می‌شوند و اقتصاد جهان را قدم به قدم به دیجیتالی شدن نزدیک‌تر می‌کنند. هر روزه اخبار متعددی از پیشرفت فناوری های مرتبط با این حوزه می شنویم و شواهد گویای آن است که دنیای آینده محکوم به دیجیتالی شدن است.

دوره جامع بزرگان ارز دیجیتال

در این دوره آموزش ارز دیجیتال شما با انواع کیف پول، امن ترین کیف پول های موجود، نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال، معرفی تمامی ارزهای دیجیتال، آموزش جامع کاراکترهای ارزدیجیتال، تحلیل فاندامنتال مخصوص مارکت کریپتوکارنسی، آموزش تمام پلتفرم های تکنیکالی، استراتژی های تکنیکالی و…..( سرفصل این دوره به صورت کامل در سایت کانون بورس نوشته شده است) بطور کامل آشنا می شوید .

البته اغلب این آموزش ها در اینترنت نیز موجود می‌باشد اما پراکندگی مطالب و متفاوت بودن آموزش ها بیشتر موجب سردرگمی فردعلاقه مند می‌شود و در این بازار حساس و مبهم نمی تواند مشغول به کار شود. به این منظور کانون بورس از بهمن 1399 سرفصلی را به عنوان دوره جامع بزرگان ارز دیجیتال طراحی کرد تا بتواند به علاقه مندان در این حوزه کمک کرده باشد تا مطالب را یکجا و به صورت یک نواخت با تمرین ها و پشتیبانی های بعد از کلاس آموزش دهد. این دوره کاملا کاربردی می‌باشد و بعد از پایان دوره نیازی به شرکت کردن در دوره های دیگری ندارید.

پشتیبانی در حین دوره یکی از ویژگی های این کلاس ها می‌باشد که استادیاران و مشاورین کانون بورس اشکالات دانشپذیران را رفع می‌کنند.

هدف از دوره بزرگان ارز دیجیتال چیست ؟

کانون بورس با استفاده از برترین اساتید مجرب و توان علمی بالای آنها تصمیم دارد تا با برنامه ریزی دوره بزرگان ارز دیجیتال بتواند دوره ای جامع و کامل و کاربردی را آموزش دهد تا فارغ التحصیلان این دوره به عنوان افرادی مستفل و حرفه ای بتوانند در دنیای رمز ارزها فعالیت نمایند . فارغ التحصیل این دوره تمام دانش مورد نیاز برای تحلیلگری رمزارزها و خرید و فروش حرفه ای آن ها را از صفر تا صد در این دوره خواهند آموخت.

قسمتی از مطالبی که در صفحه دوره ارز دیجیتال کانون بورس نوشته شده است را در ادامه برای شما ذکر می کنیم.

چرا باید در بین کلاس های آموزشی متعدد این کلاس و دوره را انتخاب کنم؟

به یازده دلیل مهم
دلیل اول : جامع و کامل بودن

رونمایی از کاملترین دوره آموزش بیت کوین و کریپتو کارنسی ها در ایران

دلیل دوم : سرفصل های استاندارد و کاربردی

به گونه ای که سرفصل های دوره جامع ارزهای دیجیتالی کانون بورس رفرنس و مرجع بسیاری از دوره ها و مراکز آموزشی دیگر شده است.

دلیل سوم : جزیی نگری در دوره

در دانش و مهارت های سرمایه گذاری جزییات از کلیات بسیار بسیار  بسیار مهم تر است! این دوره آموزش جزییات است.

دلیل چهارم : ارایه فیلم های دوره به دانشپذیر

فیلم های دوره را جهت مرور و تسلط بیشتر بدون هزینه اضافه تر به شما می دهیم.

دلیل پنجم : رکورد بیشترین دانشجوی حضوری

همراه در سه سال اخیر کانون بورس دارای بیشترین دانشجوی حضوری در بین مراکز آموزشی بوده است . به عکس های دوره های متعدد گذشته نگاهی بیاندازید

دلیل ششم : ارایه مدرک معتبر فنی حرفه ای

در پایان دوره به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای داده می شود.

دلیل هفتم : مجوز های قانونی آموزش در حوزه سرمایه گذاری

کانون بورس جز ده درصد معدود مراکز آموزشی موجود در کشور می باشد که تمامی مجوزهای قانونی آموزش سرمایه گذاری را از مراجع ذیصلاح (سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور، نماد اعتماد الکترونیک و …) کسب کرده است.

دلیل هشتم : ارایه جزوه تایپ شده دوره به دانشجو

جزوات کلاس های اموزشی قبل از شروع دوره در اختیار دانشجویان قرارا می گیرد

دلیل نهم : حضور اساتید صاحب سبک

اساتید مجموعه کانون بورس اعم از استاد مهدیار حاجی علی و … همگی علاوه بر تحصیلات آکادمیک مرتبط با بازارهای مالی و سرمایه گذاری تجربه چندین ساله در این حوزه را دارا می باشند.

دلیل دهم : آموزش عملی و کارگاهی

تا زمانی که دانش به مهارت تبدبل نشود شما موفق نمی شوید .آموزش های عملی جهت تبدیل دانش شما به مهارت است.

دلیل یازدهم : پشتیبانی در دل دوره

هر جلسه چند روز بعد از اتمام کلاس بصورت هفتگی در گروه های تلگرامی برای شما پشتیبانی و رفع اشکال می گذاریم. یعنی علاوه بر 17 جلسه کلاس 17 جلسه پشتیبانی و رفع اشکال ، تا مطمئن شویم هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments