قیمت لحظه ای سیف پل + نمودار قیمت SFP 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

SafePal
SFP
رتبه: 199
$ 0.825573
54,794 تومان
0.44%
ارزش کل بازار
$ 381,737,292
حجم معاملات 24 ساعته
$ 5,956,915
عرضه در گردش
462,500,000 SFP
عرضه کل
500,000,000 SFP


نوسانات و اطلاعات قیمت سیف پل

هر واحد سیف پل در این لحظه با قیمت 0.825352 $، معادل 54,794 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال سیف پل، معادل $ 381,737,292 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 5,956,915 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.44% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت سیف پل یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره سیف پل

سیف پل (SafePal) یک کیف پول ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۸ میلادی و با هدف کمک به محافظت از دارایی‌های دیجیتال کاربران راه‌اندازی شد. سیف پل با استفاده از انواع قابلیت‌های سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری منحصربه‌فرد، به بیش از دو میلیون کاربر در بیش از ۱۴۰ کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد.
لازم به ذکر است که تمامی ارزهای دیجیتال ذخیره‌شده در کیف پول سیف پل با برنامه سیف پل همگام می‌شوند. در واقع با استفاده از این کیف پول، کاربران نه‌تنها مدیریت ایمن دارایی‌های خود را به عهده دارند، بلکه می‌توانند از امکاناتی نظیر ترید و انتقال توکن نیز بهره‌مند شوند.
کیف پول سیف پل از ۲۰ شبکه بلاکچینی و بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال، از جمله رمزارزهای محبوب مبتنی بر اتریوم، شبکه هوشمند بایننس و ترون، پشتیبانی می‌کند. نکته جالب ‌توجه اینکه، کیف پول سیف پل توسط صرافی بایننس (Binance)، یکی از بهترین و بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان، پشتیبانی می‌شود؛ ویژگی‌ای که پیش ‌از این در دنیای ارزهای دیجیتال برای دیگر کیف پول‌ها، سابقه نداشته است.
ارز دیجیتال سیف پل که با نماد اختصاری SFP شناخته می‌شود، توکن اختصاصی کیف پول سیف پل است که از جمله کاربردهای آن می‌توان به ارائه تخفیف، پاداش‌دهی، مشارکت در ایردراپ‌ها و موارد دیگر، اشاره کرد. علاوه بر این، مشابه با بسیاری از توکن‌‎های اختصاصی دیگر، از رمزارز SFP می‌توان به ‌عنوان حق رأی در جامعه سیف پل نیز استفاده کرد. در واقع، دارندگان ارز دیجیتال SFP می‌توانند در مورد ایجاد تغییرات در پروتکل پیشنهاد داده و به ویژگی‌های جدید رأی دهند.
ارز دیجیتال سیف پل، هجدهمین پروژه‌ای بود که از طریق لانچ‌پد بایننس راه‌اندازی شد. بنابراین، سیف پل یک توکن BEP-20 است که روی شبکه هوشمند بایننس اجرا می‌شود. به این ترتیب، توکن سیف پل را می‌توان در هر کیف پول پشتیبانی‌شده توسط شبکه هوشمند بایننس نیز ذخیره و مدیریت کرد.
ارز دیجیتال سیف پل در ابتدای عرضه خود در فوریه سال ۲۰۲۱، با قیمت ۱٫۴۴ دلار معامله می‌شد. در همان ماه، قیمت توکن SFP با یک رشد قابل‌توجه به حدود ۳٫۷۳ دلار رسید که بیانگر استقبال خوب کاربران از این ارز دیجیتال است. پس از آن، قیمت سیف پل مجدداً کاهش یافت و این ارز دیجیتال از آن زمان تاکنون، روزهای بسیار پرنوسانی را پشت سر گذاشته است.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که بالاترین رکورد قیمتی توکن SFP تا سال 2021 در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱ و برابر با ۴٫۳۹ دلار بوده است. همچنین، سیف پل در تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۱ پایین‌ترین قیمت خود را تا سال 2021 در قیمت ۰٫۶۳ دلار تجربه کرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments