قیمت لحظه ای Polis + نمودار قیمت POLIS 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Polis
POLIS
رتبه: 562
$ 4.63
286,690 تومان
0.05%
ارزش کل بازار
$ 71,344,934
حجم معاملات 24 ساعته
$ 6,061
عرضه در گردش
15,397,325 POLIS
عرضه کل
10,293,655 POLIS


نوسانات و اطلاعات قیمت Polis

هر واحد Polis (POLIS) در این لحظه با قیمت 4.63 $، معادل 286,690 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Polis، معادل $ 71,344,934 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 6,061 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.05% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Polis یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Polis

توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) به عنوان جدیدترین ترند اینترنت، تأثیر زیادی بر صنعت بازی داشته‌اند. بسیاری معتقدند که این فناوری جدید می‌تواند اقتصاد درون بازی‌های ویدیویی آنلاین را متحول کند. حال فرض کنید در دنیای بازی‌ها، NFTها را با مفهوم متاورس ترکیب کنیم. در این صورت، شاهد تحولی خواهیم بود که دنیای تکنولوژی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. استار اطلس (Star Atlas) یکی از این پروژه‌ها است که رشد و توسعه نسل جدید بازی‌های بلاکچینی را سرعت بخشیده است. این پروژه با اقتصاد توکنی دوگانه خود، تجربه یک بازی مجازی در آینده‌ای دور را امکان‌پذیر می‌کند. استار اطلس یک بازی ویدیویی استراتژیک چندنفره با مضمون فضا است که بر بستر بلاکچین سولانا ساخته شده است. دنیای این بازی یک متاورس عظیم است که اتفاقات آن در آینده‌ای دور، در سال ۲۶۲۰ رخ می‌دهند. این پلتفرم از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 و به خصوص قابلیت Nanite آن، برای ایجاد بازی‌های ویدیویی با کیفیت سینمایی و تجربیات بصری استفاده می‌کند. به لطف بلاکچین سولانا، بازی استار اطلس از توکن‌های NFT به عنوان بخشی از اقتصاد درون بازی خود استفاده می‌کند. به این ترتیب، بازیکنان در متاورس استار اطلس می‌توانند توکن‌های NFT را معامله کنند، به دست آورند و ایجاد کنند.

توکن POLIS

همان‌طور که گفته شد، اکوسیستم استار اطلس از یک اقتصاد توکنی دوگانه بهره می‌برد. ارز دیجیتال استار اطلس با نماد اختصاری ATLAS، ارز دیجیتال اصلی و اختصاصی این اکوسیستم است که اقتصاد کل آن را تقویت می‌کند. در واقع، بازیکنان برای به دست آوردن آیتم‌های NFT درون بازی مانند خدمه، سفینه فضایی، زمین و سایر تجهیزات لازم برای انجام بازی، باید از توکن ATLAS استفاده کنند. توکن دوم این اکوسیستم، استار اطلس دائو نام دارد که با نماد اختصاری POLIS شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال، توکن حاکمیتی شبکه استار اطلس است. بنابراین، دارندگان توکن POLIS می‌توانند با رأی‌های خود در تصمیم‌گیری در مورد تغییرات این اکوسیستم مشارکت داشته باشند.

قیمت ارز دیجیتال Star Atlas DAO

ارز دیجیتال استار اطلس دائو برای اولین بار در تاریخ ۲ سپتامبر سال ۲۰۲۱ در وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) لیست شد که در آن زمان، قیمت توکن POLIS حدود ۷٫۶ دلار بود. تنها چند روز پس از آن و در تاریخ ۴ سپتامبر، قیمت ارز دیجیتال استار اطلس دائو با بیش از ۱۵۰ درصد رشد تا ۱۹٫۲۳ دلار صعود کرد که اوج تاریخی POLIS نیز به شمار می‌رود. با این حال، روزهای اوج ارز دیجیتال استار اطلس دائو دوام چندانی نداشت و قیمت ارز دیجیتال Star Atlas DAO با در پیش گرفتن یک روند نزولی، در اواخر ماه سپتامبر به ۶٫۴ دلار کاهش یافت. همچنین کمترین قیمتی که از این ارز دیجیتال به ثبت رسیده مربوط به ژانویه 2022 و در سطح قیمتی 3.98دلار بوده است. از آن زمان تاکنون، این ارز دیجیتال روزهای بسیار پرنوسانی را پشت سر گذاشته و چندین چرخه نزولی و صعودی را تجربه کرده است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments