قیمت لحظه ای کیشو اینو + نمودار قیمت KISHU 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Kishu Inu
KISHU
رتبه: 952
$ 0.00000000046842
0.000030 تومان
2.32%
ارزش کل بازار
$ 28,734,480
حجم معاملات 24 ساعته
$ 1,397,534
عرضه در گردش
96,834,929,602,284,640 KISHU
عرضه کل
96,702,021,114,088,096 KISHU


نوسانات و اطلاعات قیمت کیشو اینو

هر واحد کیشو اینو (KISHU) در این لحظه با قیمت 0.00000000046829 $، معادل 0.000030 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال کیشو اینو، معادل $ 28,734,480 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 1,397,534 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.32% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت کیشو اینو یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره کیشو اینو

ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم (میم کوین) مانند دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و غیره، در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی را در بین معامله‌گران رمزارز به دست آورده‌اند. در طول این سال‌ها، ثابت شده که نوسانات قیمتی این گروه از ارزهای دیجیتال برای برخی سرمایه‌گذاران و سفته‌بازان بسیار سودآور است.
کیشو اینو (Kishu Inu) با نماد اختصاری KISHU، یکی دیگر از میم کوین‌های با تم سگ موجود در بازار است که در سال ۲۰۲۱ با سر و صدای زیادی راه‌اندازی شد. رونمایی از این میم کوین در بیلبورد میدان تایمز نیز باعث جلب توجه بیشتر جامعه کریپتو به این پروژه شد. همانند بسیاری از میم کوین‌های دیگر، بنیانگذاران و توسعه‌دهندگان کیشو اینو هم ناشناس هستند. همان‌طور که از نام آن پیدا است، کیشو اینو برخلاف اغلب میم کوین‌های با تم سگ که از نژاد شیبا اینو الهام گرفته‌اند، با الهام از نژاد سگ کیشو طراحی شده است.
ارز دیجیتال KISHU به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند. دارندگان توکن KISHU می‌توانند NFT (توکن غیرقابل تعویض) بسازند، بفروشند، بخرند و معامله کنند. آنها همچنین می‌توانند با استیکینگ توکن‌های خود پاداش بگیرند و در یک بازی برای کسب درآمد به نام پادشاهی کیشو (Kishu Kingdom) هم شرکت داشته باشند. بنابراین، می‌توان گفت که کیشو اینو به دلیل ویژگی‌ها و مکانیسم‌های قوی خود، چیزی بیشتر از یک میم کوین است.
در حالت کلی، مأموریت اصلی کیشو اینو، افزایش آگاهی در مورد ارزهای دیجیتال و کمک به پذیرش گسترده آنها است. برای دستیابی به این هدف، تیم توسعه‌دهنده این پروژه، محصولات کاربردی و جذاب دیگری هم دارد؛ از جمله: یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) به نام کیشو سواپ (Kishu Swap) برای مبادله توکن‌های ERC-20 که توسط یونی سواپ (Uniswap)، یکی از بزرگ‌ترین و امن‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی غیرمتمرکز در جهان، پشتیبانی می‌شود؛ اپلیکیشنی به نام کیشو پاو پرینت (Kishu Paw Print) برای ردیابی توکن‌های KISHU؛ یک بازار برای توکن‌های NFT به نام کیشو کریت (Kishu Crate)؛ پلتفرمی به نام کیشوورس (Kishuverse) برای ضرب توکن‌های NFT و یک فروشگاه کالا به نام کیشو سواگ (Kishu Swag).
لازم به ذکر است که کیشو اینو یک ممیزی امنیتی کامل را توسط شرکت سرتیک (CertiK) پشت سر گذاشته است.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال کیشو اینو

بر اساس داده‌های موجود در پلتفرم اطلاعاتی کوین گکو (Coingecko)، میم کوین کیشو اینو در ۲۰ آوریل سال ۲۰۲۱ و با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۸ دلار وارد بازار شد. در کمتر از یک ماه، قیمت این میم کوین وارد یک چرخه صعودی قوی شد که طی آن، توانست در ۱۵ می ۲۰۲۱ رکورد تاریخی خود را در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱۷۵ دلار به ثبت برساند. با این حال، قیمت ارز دیجیتال KISHU به همان سرعتی که صعود کرده بود، دوباره تا حدود ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۶ دلار کاهش یافت.
میم کوین کیشو اینو رالی صعودی بعدی خود را در اکتبر سال ۲۰۲۱ تجربه کرد که در نتیجه آن، قیمت این رمزارز در ۲۹ اکتبر تا ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۹۶ دلار افزایش یافت، ولی نتوانست اوج تاریخی خود را پس بگیرد.
پس از آن، قیمت رمزارز کیشو اینو وارد یک روند نزولی کلی شد که زمستان ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ هم این وضعیت را تشدید کرد.
با وجود رونق گرفتن دوباره بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ و پشت سر گذاشتن فصل میم کوین‌ها در نیمه اول امسال، توکن KISHU نتوانست شاهد رشد قابل‌توجهی باشد. بر اساس داده‌های بازار، قیمت میم کوین کیشو اینو بیش از ۹۸ درصد با اوج تاریخی خود فاصله گرفته است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کیشو اینو

ارزهای دیجیتال، به ویژه میم کوین‌ها بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم Bitcoin wisdom پیش‌بینی می‌کنند که کیشو اینو سال ۲۰۲۳ را با متوسط قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۸ دلار به پایان برساند. این تحلیلگران همچنین متوسط قیمت ارز KISHU را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۹ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۶ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت کیشو اینو در سال ۲۰۳۰، تا ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۲۲ دلار افزایش یابد.
توجه به این نکته ضروری است که اکثر میم کوین‌ها کاربرد محدودی دارند و عمر آنها در مقایسه با ارزهای دیجیتال اصلی بازار، مانند بیت ‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) کوتاه‌تر است. همچنین، در نظر داشته باشید که عملکرد خوب یک ارز دیجیتال در گذشته، هرگز تضمینی برای تکرار نتایج آن در آینده نیست و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در مورد قیمت آینده و حتی قیمت لحظه ای کیشو اینو ممکن است درست از آب در نیایند. بنابراین، هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنید.

توکنومیک ارز دیجیتال کیشو اینو

همان‌طور که گفته شد، اکوسیستم کیشو اینو یک پلتفرم غیرمتمرکز جامعه‌محور است که با توکن KISHU مبتنی بر اتریوم خود کار می‌کند. این توکن را می‌توان از طریق صرافی غیرمتمرکز کیشو سواپ مبادله کرد. این توکن را همچنین می‌توان از طریق مکانیسم پاداش‌دهی کیشو اینو به دست آورد و از آن برای خرید NFT استفاده کرد.
حداکثر عرضه ارز دیجیتال کیشو اینو برابر با ۱۰۰ کوادریلیون واحد توکن KISHU در نظر گرفته شده است. این میم کوین دارای یک مکانیسم پاداش‌دهی غیرمتمرکز است که بر اساس آن، ۲ درصد از هر تراکنش کیشو اینو بین دارندگان توکن KISHU توزیع می‌شود. مقدار دقیقی که هر دارنده دریافت می‌کند، بر اساس درصد توکن‌های در گردش آنها است. این استراتژی کاربران را تشویق می‌کند تا توکن‌های KISHU خود را برای مدت طولانی‌تری نگهداری کنند و از این طریق، از یک جریان درآمد منظم بهره‌مند شوند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

اونیکه میگه مفتش گرونه بفروش تا بفهمی ب چ ارزی میگی مفتش گرونه مسئول خرید و فروش خودتنیداما نفروشین ک واقعا پشیمون میشید همگی ماه بد جیب پرپول بشه

به همین زودی میترکونه

عالیه آینده داره

مفتش گران است

اصلا به درد نمیخوره