قیمت لحظه ای گرین + نمودار قیمت GRIN 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Grin
GRIN
رتبه: 1526
$ 0.051061
3,244 تومان
6.00%
ارزش کل بازار
$ 8,480,076
حجم معاملات 24 ساعته
$ 67,736
عرضه در گردش
166,037,640 GRIN
عرضه کل
0 GRIN


نوسانات و اطلاعات قیمت گرین

هر واحد گرین (GRIN) در این لحظه با قیمت 0.051047 $، معادل 3,244 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال گرین، معادل $ 8,480,076 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 67,736 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 6% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت گرین یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره گرین

رمزارز گرین، کوین بومی بلاکچین میمبل ویمبل است، که بر روی حفظ امنیت و حریم خصوصی تمرکز دارد. بلاکچین میمبل ویمبل از اساس، جهت رفع نواقص بلاکچین بیت کوین در حفظ حریم خصوصی، توسط یک طراح ناشناس با نام مستعار تام الویس جدوسور ارائه شده و سپس توسط توسعه دهندگانی شروع به کار کرد. گرین، فورک هیچ رمزارز دیگری نیست و به‌صورت کاملا مستقل در بلاکچینی جدید، توسط یک انجمن باز توسعه یافته است. به همین دلیل هیچ عرضه اولیه یا سهم طراحی برای آن وجود نداشت و از ابتدا در اختیار عموم قرار گرفت. الگوی اجماع گرین نیز یک بازنویسی از الگوریتم گواه اثبات کار است که در آن زمان حل معادلات به پهنای باند مموری (حافظه) وابسته است، نه قدرت پردازش؛ لذا با اکثر سخت‌افزارها قابل استخراج است. قیمت گرین در 27 ژانویه 2019 به بیشترین میزان خود یعنی 14.23 دلار رسید. یکی از عوامل موثر در قیمت گرین این موضوع است که طبق سیاست مالی این رمزارز، پاداش هر بلاک 60 گرین است و تورم این رمزارز روندی کاهشی خواهد داشت. یعنی در ابتدا تورم بالایی وجود دارد اما به مرور زمان، این تورم بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام ارز گرین را از کوینکس به کجا میتونم انتقال بدم؟

باسلام ارز گرین از صرافی کوینکس حذف میشه و تا تاریخ۸ مهر فرصت برداشت داده چطوری باید برداشت بزنم

سلام.ابتدا از سایت کوین مارکت کپ بررسی کنید چه کیف پولی از این ارز پشتیبانی میکند سپس اقدام به انتقال کنید.