قیمت لحظه ای گیفتو + نمودار قیمت GFT 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Gifto
GFT
رتبه: 1175
$ 0.017303
1,064 تومان
9.00%
ارزش کل بازار
$ 17,323,628
حجم معاملات 24 ساعته
$ 9,702,151
عرضه در گردش
1,000,000,000 GFT
عرضه کل
1,000,000,000 GFT


نوسانات و اطلاعات قیمت گیفتو

هر واحد گیفتو (GFT) در این لحظه با قیمت 0.017298 $، معادل 1,064 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال گیفتو، معادل $ 17,323,628 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 9,702,151 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 9% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت گیفتو یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره گیفتو

ارز دیجیتال گیفتو (Gifto)، یک پروتکل غیرمتمرکز جهانی برای هدیه دادن و قدردانی از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال است. به عبارت دیگر، این پروتکل امکان مبادله هدایای مجازی را که بر اساس قراردادهای هوشمند و فناوری بلاکچین ایجاد شده‌اند، برای کاربران فراهم می‌کند.
پروتکل گیفتو در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به دست اندی تیان (Andy Tian)، هم‌بنیانگذار و مدیر عامل گروه نوآوری‌های آسیا (AIG) راه‌اندازی شد و همراه با محصول اصلی تیم AIG، یعنی آپ لایو (Uplive) مورد آزمایش قرار گرفت. آپ لایو یک برنامه پخش زنده برای تلفن همراه است که بیش از ۲۰ میلیون کاربر در آن فعالیت دارند.
اکوسیستم ایجادشده توسط گیفتو، امکان ایجاد، مدیریت، رهگیری، خرید، ارسال و مبادله هدایای مجازی در هر بستر محتوایی مانند یوتیوب (YouTube)، اینستاگرام (Instagram)، فیس‌بوک (Facebook) و آپ لایو (Uplive)، را برای کاربران فراهم می‌کند. توکن گیفتو (GTO) نیز برای خرید هدایای مجازی و همچنین پاداش دادن به سازندگان این هدایا در اکوسیستم استفاده می‌شود.
توکن گیفتو (GTO) را می‌‌توان از صرافی‌های رمزارزی شناخته‌شده‌ای مانند بایننس (Binance)، بیترکس (Bittrex)، اوکی‌اکس (OKEx) و ... خریداری کرد. از سوی دیگر، گیفتو یک توکن ERC20 است؛ به این معنا که تمام کیف پول‌های پشتیبانی‌کننده از اتریوم از این ارز دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کنند.
قیمت توکن GTO در زمان راه‌اندازی در دسامبر سال ۲۰۱۷، برابر با ۰٫۳۱۶۵ دلار بود. این ارز دیجیتال یک ماه بعد و در ژانویه سال ۲۰۱۸، بالاترین رکورد قیمتی خود را در ۱٫۰۵ دلار به ثبت رساند. در ماه فوریه همان سال، قیمت ارز دیجیتال گیفتو با یک افت قابل‌توجه به حدود ۰٫۱۹۲۶ دلار سقوط کرد.
با این حال، این توکن توانست در همان ماه دوباره وارد یک چرخه گاوی شود و با جبران تقریباً نیمی از ضررهای خود، تا ۰٫۵۷۱۳ دلار صعود کند. پس از آن، قیمت ارز دیجیتال Gifto دوباره یک روند نزولی را در پیش گرفت و به حدود ۰٫۱۵۹۸ دلار سقوط کرد.
در ماه می همان سال، قیمت توکن گیفتو (GTO) دوباره تا نزدیکی ۰٫۶ صعود کرد، اما بار دیگر یک روند خرسی را در پیش گرفت. روند نزولی این توکن تا اواخر ماه نوامبر و با ثبت قیمت ۰٫۰۳ دلار ادامه داشت. پس از آن و تا اوایل سال جاری میلادی، تغییرات چندان محسوسی در روند قیمت ارز دیجیتال گیفتو مشاهده نشد.
در ژانویه سال ۲۰۲۱ و همزمان با آغاز روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال، توکن گیفتو نیز یک بهبود جزئی را تجربه کرد، اما به گونه‌ای نبود که بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام من ارز Gtoبر پایهBEP2 دارم داخل تراست ولت میگه باید تبدیل بشه بهGftباید چیکار کنم راهنمایی میکنید