قیمت لحظه ای چیا + نمودار قیمت XCH 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Chia
XCH
رتبه: 225
$ 30.69
2,039,238 تومان
3.85%
ارزش کل بازار
$ 315,415,420
حجم معاملات 24 ساعته
$ 22,905,782
عرضه در گردش
10,286,435 XCH
عرضه کل
31,286,435 XCH


نوسانات و اطلاعات قیمت چیا

هر واحد چیا در این لحظه با قیمت 30.68 $، معادل 2,039,238 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال چیا، معادل $ 315,415,420 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 22,905,782 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.85% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت چیا یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره چیا

پروژه ارز دیجیتال چیا نتورک (Chia Network) در ماه آگوست سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرد. هدف از ساخت شبکه ارز دیجیتال چیا نتورک بهبود سیستم‌های مالی و پرداختی در سطح جهانی است و این رمزارز نخستین پول دیجیتال در سطح سازمانی به شمار می‌رود. توکن XCH توکن مخصوص شبکه ارز دیجیتال چیا نتورک است و از الگوریتم اجماع ناکاموتو استفاده می‌کند که جایگزینی برای الگوریتم اثبات کار در نظر گرفته می‌شود.
الگوریتم ناکاموتو تحت عنوان الگوریتم اثبات زمان و مکان شناخته می‌شود و به دست برام کوهن (Bram Cohen)، مخترع BitTorrent طراحی شده است. چیا لیسپ (Chialisp) زبان برنامه‌نویسی جدید ارز دیجیتال چیا نتورک برای تراکنش‌های هوشمند است و توان محاسباتی بالا، امکان حسابرسی آسان و امنیت بالا دارد.
انتظار می‌رود که استفاده از این الگوریتم کار با ارزهای دیجیتال و نقد کردن آنها را آسان کند. در بلاکچین ارز دیجیتال چیا نتورک امکان دزدی عملاً به صفر میل خواهد کرد. هر فردی که بخواهد تراکنش‌ها را تأیید کند، می‌تواند بدون نیاز به سخت‌افزار خاص یا پرداخت قبوض سنگین برق عملیات فارمینگ را انجام دهد.
الگوریتم اثبات مکان می‌تواند از فضای بلا استفاده هارد درایو استفاده کند. کاربرانی که از بلاکچین ارز دیجیتال چیا استفاده می‌کنند، از طریق نصب نرم‌افزاری که مجموعه‌ای از اعداد رمزنگاری‌شده را در محل‌هایی به نام پلات روی دیسک ذخیره می‌کند، این فضای بلااستفاده را مورد بازیابی (seed) قرار می‌دهند.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال چیا نتورک

توکن XCH در ماه می سال 2021 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. قیمت توکن XCH در ابتدای ورود تقریباً برابر با 1500 دلار بود. اما همان ابتدا قیمت ارز دیجیتال چیا نتورک با یک سقوط سریع به 765 دلار رسید. به عبارت دیگر قیمت ارز دیجیتال Chia Network در همان روز اول نصف شد. این روند کاهشی همچنان تا چهار روز ادامه داشت و پس از آن در روز 7 می با یک رشد سریع این ارز دیجیتال توانست خود را به بالای 1200 دلار برساند. در روز 14 می سال 2021 قیمت ارز دیجیتال چیا نتورک به قله قیمتی 1600 دلار رسید. اما با ریزش بازار ارزهای دیجیتال قیمت توکن XCH هم با کاهش شدید روبه‌رو شد و در یک روند نزولی چند ماهه قرار گرفت تا جایی که قیمت ارز دیجیتال چیا نتورک به محدوده 160 دلار یعنی تقریباً یک دهم قیمت ورودش به بازار ارزهای دیجیتال رسید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام
آیا برای چیا کیف پولی موجود هست در صورت پاسخ مثبت چگونه می‌توان تهیه کرد.

سلام.میتونید از سایت کوین مارکت اطلاعات مورد نیاز را مشاهده کنید.

ممنون