قیمت لحظه ای بیبی دوج + نمودار قیمت BABYDOGE 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Baby Doge Coin
BABYDOGE
رتبه: 235
$ 0.00000000203254
0.000125 تومان
2.04%
ارزش کل بازار
$ 292,950,427
حجم معاملات 24 ساعته
$ 5,100,041
عرضه در گردش
144,406,277,197,764,864 BABYDOGE
عرضه کل
420,000,000,000,000,000 BABYDOGE


نوسانات و اطلاعات قیمت بیبی دوج

هر واحد بیبی دوج (BABYDOGE) در این لحظه با قیمت 0.00000000203200 $، معادل 0.000125 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال بیبی دوج، معادل $ 292,950,427 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 5,100,041 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.04% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت بیبی دوج یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره بیبی دوج

بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم، شبیه به دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) است که در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ به عنوان یک توکن BEP-20 در شبکه هوشمند بایننس راه‌اندازی شد.
یکی از مزایای شبکه هوشمند بایننس این است که سرعت و کارایی بیشتری نسبت به بسیاری از بلاکچین‌های دیگر دارد و این موضوع، به کاربران بیبی دوج کوین اجازه می‌دهد که از کارمزدهای پایین و سرعت بالای پردازش تراکنش‌ها بهره‌مند شوند. برای مثال، در نظر بگیرید که ایجاد بلاک‌های بیبی دوج کوین، ۱۰ برابر سریع‌تر از دوج کوین است.
بنابراین، بیبی دوج کوین را می‌توان رقیب جدیدی برای دوج کوین و شیبا اینو دانست که با آنها بر سر عشق ایلان ماسک (Elon Musk)، میلیاردر معروف، رقابت می‌کند. با این حال، از نظر طراحی فنی، بیبی دوج کوین بیشتر شبیه شیبا اینو است که به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم فعالیت می‌کند. برای مقایسه، در نظر بگیرید که دوج کوین، رهبر بازار میم کوین‌ها، شبکه بلاکچینی خود را دارد.
بیبی دوج کوین دارای یک نقشه راه بلندپروازانه است که کمک به خیریه حیوانات خانگی، پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، گیم فای (GameFi- ترکیب گیمینگ و دیفای) و موارد دیگر را شامل می‌شود. تیم بیبی دوج کوین همچنین صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال خود را با نام بیبی دوج سواپ (Baby Doge Swap) توسعه داده و در حال کار روی یک برنامه کیف پول و بازار NFT نیز هست.
مانند سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم، مشخص نیست که سازندگان و تیم اصلی بیبی دوج کوین دقیقاً چه کسانی هستند.
حداکثر عرضه بیبی دوج کوین، برابر با ۴۲۰ کوادریلیون واحد در نظر گرفته شده که البته تیم توسعه‌دهنده آن از سه عملکرد برای بهبود کمیابی این میم کوین استفاده می‌کند:

  • رفلکشن (Reflection)؛ ۵ درصد از کارمزد هر تراکنش بین هولدرهای BabyDoge توزیع می‌شود.
  • استخر تأمین نقدینگی (LP acquisition)
  • سوزاندن توکن‌ها.
بیبی دوج کوین برای حفظ امنیت خود، از شبکه هوشمند بایننس برای ارائه الگوریتم اجماع اثبات اعتبار سهام (Proof of Staked Authority) استفاده می‌کند که بر ۲۱ اعتبارسنج برای ارائه غیرمتمرکزسازی و امکان مشارکت جامعه، متکی است.

تاریخچه قیمت بیبی دوج کوین

قیمت بیبی دوج کوین در زمان عرضه آن در ۱ ژوئن سال ۲۰۲۱، در حدود ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷۵ دلار بود. کمتر از یک ماه بعد و در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۱، ایلان ماسک یک توییت درباره بیبی دوج کوین منتشر و موجی از هیجان را در سراسر جامعه آن ایجاد کرد. تنها سه روز بعد و در ۴ ژوئیه، قیمت BabyDoge با یک رشد چشمگیر به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار رسید. با این حال، روزهای اوج بیبی دوج کوین دوامی نداشت و با سرد شدن هیاهو پیرامون این رمزارز، قیمت آن به همان سرعتی که افزایش یافته بود، کاهش یافت.
تا اواسط ماه سپتامبر ۲۰۲۱، قیمت ارز BabyDoge در سطوح کمتر از ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار قرار داشت. پس از آن و به دلیل یک رالی صعودی کوتاه‌مدت در معاملات ارزهای دیجیتال، نمودار قیمت بیبی دوج کوین هم وارد یک چرخه گاوی شد که طی آن، قیمت BabyDoge در اوایل ماه نوامبر ۲۰۲۱، تا ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۴۳۹۱ دلار افزایش یافت. اگرچه تا اواسط ماه دسامبر ۲۰۲۱، قیمت ارز BabyDoge دوباره تا ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۵۶ دلار کاهش یافت، اما با یک رشد قابل‌توجه دیگر، در اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۲، اوج جدیدی را در ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۶۲۲۶ دلار ثبت کرد.

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین

ارزهای دیجیتال و به ویژه میم کوین‌ها، بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی، مکانیسم‌ها، فرمول‌ها و ابزارهای مختلف، این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم Telegaon پیش‌بینی می‌کنند که بیبی دوج کوین سال ۲۰۲۲ را با متوسط قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۶۱ دلار به پایان برساند. این تحلیلگران همچنین متوسط قیمت BabyDoge را در سال ۲۰۲۳، برابر با ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۹۱ دلار، در سال ۲۰۲۴، در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۳۸ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۶۳ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت ارز BabyDoge در سال ۲۰۳۰، تا ۰٫۰۰۰۰۰۶۳ دلار افزایش یابد.
البته، توجه به این نکته ضروری است که اکثر میم کوین‌ها با کاربرد محدود ایجاد می‌شوند و عمر کوتاه‌تری نسبت به ارزهای دیجیتال اصلی بازار مانند بیت ‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) دارند. به همین دلیل، نباید فراموش کرد که معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه میم کوین‌ها، ریسک بسیار بالایی دارد.
همچنین، در نظر داشته باشید که عملکرد گذشته یک ارز دیجیتال، هرگز تضمینی برای نتایج آن در آینده نیست و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در مورد قیمت آینده و حتی قیمت لحظه ای بیبی دوج کوین ممکن است درست از آب در نیایند. بنابراین، هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

منم خرید زدم ۱سال حدود ۷۰میلیارد
توکن بی بی دوج تا وقتی ۲۰۰کواد رو نسوزونه هیچ رشدی نمیکنه درضمن کل تعداد توکن۲۰۵کواد که فقط ۱۴۳کواد در گردش اگر توکن های قفل شده است که حدود ۱۰۰کواد قفل شده رو وارد چرخه و گردش بکنه قیمت نزولی میشه

صفر تومان؟ ارز دیجیتال مجانی؟

۱میلیارد توکن صدهزار تومان خاطره قشنگی خواهد شد

سلام قیمت الان بی‌بی چند تومان است

لطفا تعداد توکن های بیبی دوج را به روز آوری کنید. الان بیش از نیمی از توکن هایش را سوزانده است

سلام.تمام اطلاعات نمایش داده شده به صورت لحظه ای آپدیت میشوند.

تشکر

۱۰برار اون توکن های رو که سوزونده هنوز وارده چرخه نکرده

چرا توکنهای بیبی دوج رو آپدیت نمیکنید.خیلی سوزانده این حدود۴۶/۵درصد توکناش کم شده

سلام.تمام اطلاعات به صورت لحظه ای بروزرسانی میشوند

سلام ببخشید من تازه اومدم بازار ارز میشه بهم بگید توکن سوزی یا توکن هاش کم شده یعنی چی

Baby dog در صورتی رشد نجومی می کند که ۹۹ررصد از توکنهاش رو بسوزونه اما به نظر میاد که توکن مذکور برای خالی کردن جیب ملت آنهم با ارقام کم ساخته شده

خبرخوش برای هولدرهای بیبی دوج بایننس حداقل تا چند روزه دیگه بیبی را لیست میکند.

سلام بیبی دوج تاالان۳۲درصد توکن سوزانده پس چرا بروز رسانیش نمیکنید.وبه۳۶۷۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰کوالدریلیون تغییر نمیدید.

بی بی دوج شاهد رشد نجومی خواهیم بود👍

بیبی میره بالا مطمئن باشید حداقل دوصفر رو هم کم کنه خیلی هست

اماراتی وافتخر،خلیهاوعلیها

ممنون از سایت خوبتون

عزیزان جهت خرید سرچ کنید؛ روش آسان خرید بی بی دوج در صرافی ایرانی. موفق و پیروز باشید

سلام قیمت بیبی دوج نه قیمت دلاری نه قیمت ریالی مشخص نیست .

سلام این ارز شیبا جدید هست. بیبی دوج با منتشر کردن تاریخ لیست خود دربایننس شاهد رشد بینظیری شدیم و به اینده همچنان نزدیک قیمت ۰.۰۰۰۰۱ خاهیم بود

عمرا اگه برسه به ۰,۰۰۰۰۱ میدونی مارکت گپ این ارز چقدر میشه میزنه رو دست بیت کوین ۴۲۰ کوادریلیون عدد هستش میدونی یعنی چی درصورتی که مثل شیبا توکن سوزی کنه بشه ۱ کوادریلیون عدد بله به اون عددی که شما فرمودی میرسه

داداش تو با مقدار موجود در دسترس فعلی میگی بازارش اینقدر میشه!!! درحالی که برای رسیدن به این قیمت باید اونقدر خرید وفروش بشه که هم اتوماتیک وار ارز بسوزونه و هم تو این مدت دستی بسوزونه تا مقدارش کم بشه اونوقت بازارش هم از بیت کوین جلو نمیره.چون همه این ارزها در پی بیت کوین هستند تا وقتی بیت کوین جلوتر از همه نباشه اینها حرکتی نمیتونند بکنند.

داداش من به ۰.۰۰۰۰۰۱هم راضیم