درآمد ماینرهای اتریوم بیشتر از بیت کوین!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آمارها نشان می‌دهند که ماینرهای اتریوم در ماه آوریل۲۰۲۲، ۲۲۴ میلیون دلار درآمد بیشتری نسبت به ماینرهای بیت کوین، داشته‌اند. در ماه میلادی گذشته، ماینرهای بیت کوین تنها ۱.۱۶ میلیارد دلار درآمد کسب کردند که نسبت به ماه قبل از آن، ۴۴ میلیون دلار، کاهش داشته است. این در حالی است که درآمد ماینرهای اتریوم، نسبت به ماه قبل با افزایش سه‌ درصدی به ۱.۳۹ میلیارد دلار رسید.
به‌طورکلی، مطالعه روند یک‌ساله بیت کوین نشان می‌دهد که درآمد استخراج‌کنندگان این ارز، از آوریل ۲۰۲۱ تا آوریل ۲۰۲۲، حدود ۳۱ درصد کاهش داشته است. البته، این روند برای اتریوم نیز کم‌وبیش صادق بوده به طوری که در طی مدت مشابه، درآمد استخراج‌کنندگان این ارز دیجیتال نیز کاهش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.
به‌ این‌ ترتیب، مشخص است که طی این مدت، ماینرها استقبال بیشتری از اتریوم داشته‌اند. البته این روند در ماه‌های قبل از آوریل نیز تکرار شده بود. به‌ طوری‌ که به ترتیب در ماه‌های ژانویه، فوریه و مارس، درآمد ماینرهای اتریوم به ترتیب ۲۶۰، ۱۹۰ و ۱۳۰ میلیون دلار بیشتر از ماینرهای بیت کوین بود. این در حالی است که قیمت اتریوم در بازه ماه‌های مارس و آوریل، نزولی و قیمت بیت کوین، صعودی بوده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع بی‌تی‌سی‌نیوز
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments