کمک رمزارزها به درآمدزایی اینفلوئنسرها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فواد فاطولایف، بنیان‌گذار WeWay، می‌گوید که اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا این پتانسیل را دارند که از وب 3 سود بیشتری کسب کنند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت بی‌این‌کریپتو، در طول سال‌ها، استفاده از اینترنت و رسانه‌های اجتماعی به طرز چشمگیری افزایش یافته‌اند و هر سال به رشد خود ادامه می‌دهند. اکنون مردم از اینترنت فقط به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با یکدیگر یا یافتن برخی اطلاعات مورد نیاز خود استفاده نمی‌کنند. اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و آن را به زندگی آنلاین و دنیای واقعی جدا می‌کند.

بلاکچین روشی برای کسب درآمد است که افراد را مالک واقعی داده‌ها و سرمایه‌های خود کرده است. مشکل این است که اکثر مردم، از جمله اینفلوئنسرها بلاکچین را به عنوان یک سرگرمی می‌دانند و این دیدگاه فرصت‌های ارزشمندی را از آنها سلب می‌کند.

بلاکچین چگونه می‌تواند به افراد مشهور و اینفلوئنسرها کمک کند؟

سیستم بلاکچین کاملا شفاف است و باعث می‌شود هیچ واسطه‌ای بین اینفلوئنسرها و طرفدارانشان وجود نداشته باشد. بلاکچین همچنین امکان کسب درآمد با استفاده از خدمات بانکداری غیرمتمرکز را به شما می‌دهد. در واقع، یک بخش کامل به این امر اختصاص داده شده است که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) نامیده می‌شود و شامل پروژه‌هایی است که به شما امکان می‌دهد توکن‌ها را در قراردادهای هوشمند واریز کنید و در طول زمان با ذخیر توکن‌ها درآمدی غیرفعال کسب کنید.

اگر تولیدکنندگان محتوا تصمیم بگیرند از محتوای خود کسب درآمد کنند، می‌توانند از پلتفرم‌های ایجاد شده برای پست‌کردن ویدیوها استفاده کنند و از کاربران بخواهند مبلغ بسیار ناچیزی برای تماشای محتوای آنها بپردازند. با تعداد تماشاگران کافی، این مبلغ می‌تواند به مقدار قابل توجهی تبدیل شود. این پرداخت‌ها بسیار جزئی در حد یک سنت یا کمتر هستند و اصلا برای تماشاگران قابل لمس نیستند.

با رشد بلاکچین، اینفلوئنسرها، افراد مشهور و حتی شرکت‌ها بسیار بزرگ جذب این تکنولوژی شدند. تسلا و پی پال، یکی از بارزترین نمونه‌های شرکت‌هایی هستند که از بلاکچین استفاده می‌کنند، اما آیا می‌دانستید که مایکروسافت از سال 2014 بیت کوین را برای استفاده در فروشگاه آنلاین ایکس باکس خود می‌پذیرد؟

این روند در تکنولوژی‌های مرتبط با سرگرمی و تفریح باید ادامه یابد و اینفلوئنسرها، تولیدکنندگان محتوا و امثال آن‌ها باید به بلاکچین بپیوندند. دنیا تا چند سال دیگر شاهد محصولات دیگری از بلاکچین، موسیقی انحصاری بلاکچین، فیلم، بازی، هنر، تبلیغات و بازاریابی را شاهد خواهد بود. این امر به لطف مشارکت تعداد فزاینده‌ای از برندهای بزرگ، شرکت ها و افراد مشهور در این صنعت امکان پذیر خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments