۵ رمزارز با پتانسیل بالا در هفته اول آذر!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در این مطلب، نمودار ۵ ارز دیجیتال برتر را که می‌توانند در کوتاه مدت توجه معامله‌گران را به خود جلب کنند، بررسی می‌کنیم.

۱. بیت کوین

بیت کوین در ۱۹ نوامبر از ۵۵،۶۰۰ دلار بازگشت، اما اکنون با مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۰،۱۸۷ دلار) مواجه است.

top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week
نمودار روزانه BTC/USDT.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، خرس‌ها تلاش می‌کنند تا با پایین کشیدن بیت کوین به زیر ۵۵،۶۰۰ دلار، اصلاح را تمدید کنند. در این صورت، هدف بعدی منطقه حمایتی ۵۲،۵۰۰ تا ۵۰ هزار دلار خواهد بود. در مقابل، اگر قیمت از این منطقه بازگردد، گاوها سعی خواهند کرد بیت کوین را به بالاتر از میانگین‌های متحرک و خط روند نزولی ببرند. چنین حرکتی می‌تواند به معنای پایان مرحله اصلاحی باشد.

۲. اولانچ

اولانچ در یک روند صعودی قوی قرار دارد و چندین رکورد را در چند روز گذشته ثبت کرده است.

top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week
نمودار روزانه AVAX/USDT.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، ۱۱۰ دلار و سپس متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹۶ دلار) ممکن است به عنوان یک حمایت قوی عمل کنند. بازگشت شدید به هر یک از این سطوح نشان می‌دهد که گاوها به این افت‌ها به عنوان یک فرصت خرید نگاه می‌کنند. این جفت پس از آن می‌تواند به سمت فیبوناچی گسترشی ۲۶۱٫۸ درصد در ۱۷۵٫۵۸ دلار حرکت کند. در مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، نشان‌دهنده خروج معامله‌گران است. این امر ممکن است جفت AVAX/USDT را به ۸۱ دلار برساند.

۳. پالی‌گان

پالی‌گان در چند روز گذشته در یک الگوی کانال صعودی معامله شده است.

top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week
نمودار روزانه MATIC/USDT.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، جفت MATIC/USDT می‌تواند به خط روند افت کند. انتظار می‌رود گاوها به‌طور تهاجمی از این سطح دفاع کنند. اگر قیمت از خط روند بازگردد و به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱٫۶۹ دلار) برسد، نشان‌دهنده این است که فشار فروش در حال کاهش است. این ممکن است سیگنال آغاز حرکت این رمزارز به سمت سطوح مقاومتی باشد. در مقابل، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر خط روند کاهش دهند، قیمت این جفت می‌تواند تا سطح حمایت روانی ۱ دلار کاهش یابد.

۴. الروند

خرید قوی توسط گاوها در ۱۹ نوامبر قیمت الروند را به بالای مقاومت بالاسری در ۳۳۸٫۷ دلار رساند. این روند صعودی ادامه یافت و قیمت الروند به نزدیکی هدف الگوی خود در ۴۲۷ دلار رسید.

top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week
نمودار روزانه EGLD/USDT.

در حال حاضر، الروند در منطقه خرید اشباع قرار دارد که نشان می‌دهد یک تثبیت یا اصلاح جزئی ممکن است در راه باشد. اولین حمایت در جهت نزولی، ۳۳۸٫۷ دلار و سپس متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲۵ دلار) است. اگر قیمت از هر یک از این سطوح بازگردد، به معامله‌گران پیشنهاد می‌شود که با کاهش قیمت به خرید ادامه دهند. گاوها سپس سعی می‌کنند روند صعودی را با هدف ۵۰۰ دلار از سر بگیرند. اگر قیمت کاهش یابد و به ۳۰۳ دلار سقوط کند، این دیدگاه مثبت باطل خواهد شد.

۵. دیسنترالند

دیسنترالند در ۲۰ نوامبر از فیبوناچی اصلاحی ۷۸٫۶ درصد در ۴٫۳۵ دلار بازگشت که نشان‌دهنده فروش از سوی معامله‌گران است.

top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week
نمودار روزانه MANA/USDT.

جفت MANA/USDT اکنون ممکن است تا سطح حمایتی ۳٫۵ دلار کاهش یابد و اگر حمایت این سطح از بین برود، روند اصلاح می‌تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳٫۱۱ دلار) ادامه داشته باشد. اگر قیمت از هر یک از این سطوح حمایتی بازگردد، نشان می‌دهد که احساسات همچنان مثبت بوده و معامله‌گران در حال خرید هستند. سپس گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به ۴٫۳۶ دلار برسانند. عبور و بسته‌شدن قیمت بالاتر از این مقاومت می‌تواند درهای این رالی را به ۴٫۹۴ دلار باز کند. در مقابل، اگر قیمت به زیر متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، این دیدگاه مثبت باطل خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments