تجهیزات استخراج رمزارز را به مردم پس نمی‌دهند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون قضایی دادستان کل کشور اعلام کرد آزادسازی تجهیزات غیرمجاز رمزارز تا زمان تصویب لایحه مرتبط با نحوه تأمین برق مراکز مجاز رمزارزها و برخورد با مراکز غیرمجاز در مجلس، ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور، در مورد مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته خطاب به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور اعلام کرد:

حسب دستور دادستان محترم کل کشور، هرگونه آزادسازی تجهیزات غیرمجاز استخراج رمزارز که توسط دستگاه‌های نظارتی کشف و ضبط شده و یا در آینده کشف و ضبط می‌شود، تا زمان تصویب لایحه مرتبط با نحوه تأمین برق مراکز مجاز رمزارزها و برخورد با مراکز غیرمجاز در مجلس شورای اسلامی، ممنوع می‌گردد.

the-release-of-illegal-miners-was-banned

پیش از این، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به موضوع رمزارزها خبر داده بود و قرار است در این رابطه تصمیمات قانونی گرفته شود. علاوه بر این، رئیس کل بانک مرکزی نیز اخیرا اعلام کرده که به زودی رمزارز ملی راه‌اندازی خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

یکسال تمام وقت گذاشتم وهزینه میلیاردی کردم سوله زدم و جوازتاسیس گرفتم حالا میگن نمیشه بهره برداری کنی,چرا آدم توی این مملکت همیشه بایدطعم بیچارگی بکشه

آخه این ساماندهی و تصمیم گیری ها تو ایران که تا حالا هیچ خیری برای مردم نداشته بهمین خاطر هم هست که کسی معطل تصمیم گیری آقایون نمیشه چون ثابت کردند که تنها چیزی که هیچوقت براشون مهم نبوده سود رساندن و ارتقاء وضع اقتصادی خانواده هاست و همین بی تفاوتی ها و وضع قوانینی که تنها منفعت خودشان در آن هست باعث شده که خیلی از مردم به آب و آتش بزنند و با انجام انواع کارهای غیر قانونی تنها بفکر گذران زندگی خودشان باشند فقط خدا آخر عاقبت این اوضاع بی سروسامان را بخیر کند چون هیچ رقم جای امیدواری به آینده و تحمل فشار فعلی برای رسیدن به یک اوضاع مطلوبتر وجود ندارد .

فقط کلاه برداری