گری اسکیل افزودن توکن‌های دیفای به صندوق‌های خود را بررسی می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت مدیریت سرمایه گری اسکیل (Grayscale) اعلام کرد که در حال بررسی اضافه کردن ۱۳ دارایی رمزارزی دیگر به صندوق‌های سرمایه‌گذاری تراست (trust) خود است.

بیشتر این ارزهای دیجیتال که مربوط به بخش مالی غیرمتمرکز (دیفای) هستند، عبارتند از؛ وان اینچ (1INCH)، بنکور (BNT)، کرو (CRV)، کاوا (KAVA)، کایبر نتورک (KNC)، لوپرینگ (LRC)، پالی‌گان (MATIC)، رن (REN)، یونیورسال مارکت اکسس (UMA) و زیرو ایکس (ZRX).

نام توکن‌های اختصاصی شبکه‌های بلاکچین مقیاس‌پذیر با سرعت بالا، مانند سولانا (SOL)، نیر (NEAR) و اینترنت کامپیوتر (ICP) نیز در لیست ارزهای دیجیتال تحت بررسی گری اسکیل به چشم می‌خورد.

با اضافه شدن این دارایی‌های جدید، مجموع دارایی‌های دیجیتال تحت بررسی گری اسکیل به ۳۱ مورد رسیده است. از طرفی، محصولات سرمایه‌گذاری ارائه شده توسط این شرکت، شامل ۱۳ ارز دیجیتال مختلف است.

البته گری اسکیل تاکید کرد هر دارایی که در حال بررسی است، لزوما به یکی از محصولات سرمایه‌گذاری این شرکت تبدیل نخواهد شد. این موضوع پیش‌تر در مورد ارزهای دیجیتال کاردانو (ADA)، ایاس (EOS) و تزوس (XTZ) نیز مشاهده شده است.

گری اسکیل در تاریخ ۱۷ مارس، پنج صندوق تراست جدید را معرفی کرد که شامل بیسیک اتنشن توکن (BAT)، چین لینک (LINK)، دسنترالند (MANA)، فایل کوین (FIL) و لایو پیپر (LPT) بودند. این پنج صندوق در حال حاضر تنها ۰٫۱ درصد از کل دارایی‌های تحت مدیریت گری اسکیل (به ارزش ۳۴٫۴ میلیارد دلار) را تشکیل می‌دهند.

از سوی دیگر، بر اساس داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم تحلیلی کوین شیرز (CoinShares)، صندوق‌های تراست گری اسکیل در حال حاضر ۷۵ درصد از کل دارایی‌های سرمایه‌گذاری سازمانی در بخش ارزهای دیجیتال (به ارزش ۴۴٫۳ میلیارد دلار) را تشکیل می‌دهند.

در این میان، صندوق بیت کوین گری اسکیل ۷۳ درصد از کل دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت و بیش از ۵۶ درصد از کل دارایی‌های سرمایه‌گذاری سازمانی در بخش ارزهای دیجیتال را شامل می‌شود.

صندوق اتریوم گری اسکیل نیز حدود ۲۲ درصد از کل دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت را تشکیل می‌دهد. سایر صندوق‌های تراست گری اسکیل نیز تقریبا ۵ درصد از مجموع دارایی‌های تحت مدیریت آن را شامل می‌شوند.

از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون، بیش از ۲٫۳ میلیارد دلار در صندوق‌های تراست گری اسکیل سرمایه‌گذاری شده است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments