همیشه که نباید جزئی بررسی کرد. من ساختار کلی BLUR رو بررسی کردم و به نظر میرسه این ارز یه روند صعودی خوبی رو قرار شروع کنه. بهتره بگم خودم یه معامله خرید داتشم اما استاپ خوردم اما الان بازم ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.
تحلیل موردنظر یافت نشد!