سلام رفقا چطورین؟ چیلیز (CHZ) با توجه به اتفاقاتی که پشت سرش گذاشته احتمالا روند نزول که الان داره رو ادامه میده. به نظرم اگر قیمت تا منطقه ۰.۰۲۷ دلار اصلاح داد، CHZ رو شورت کنیم تا ۰.۰۱۵ دلار. هیچکس ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
برای استفاده از امکانات سایت لطفا وارد شوید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.