قوانین و شرایط استفاده

با گسترش هر چه بیشتر حوزه رمزارزها و روی آوردن کاربران به معاملات رمزارزها برای کسب درآمد دلاری از نوسانات آنها، لزوم اطلاع رسانی و اشتراک اطلاعات میان افراد نیز بیشتر احساس می‌شود. طبیعی است که با گسترش تعداد مخاطبین این حوزه تعداد افراد کم‌اطلاعی که صرفا به امید کسب سودهای نجومی و درآمد دلاری به این حوزه وارد شده‌اند نیز گسترش می‌یابد. اما با این وجود هستند کاربرانی که در داخل کشورمان به حوزه ترید ارزهای دیجیتال و تحلیل تکنیکال تسلط داشته و درآمد نسبتا خوبی از این حوزه برای خود رقم زده‌اند. رمزارز نیوز در تلاش است تا با اضافه کردن سرویس‌های جدید و کاربردی تا حدامکان به کاربران داخلی کمک کند تا در دام پروژه‌های کلاهبرداری یا تحلیل افراد نامعتبر قرار نگیرند.

سرویس جدید رمزارزنیوز باهدف ایجاد فضایی برای اشتراک نظر، تجربه و تحلیل افراد مختلف فعال در حوزه ترید رمزارزها ایجاد شده است. افراد می‌توانند با ایجاد یک حساب کاربری به اشتراک نظرات و تحلیل‌های خود یا استفاده از تحلیل و نظرات دیگران بپردازند. همچنین امکان ارائه نظر در مورد تحلیل دیگران نیز فراهم شده است.

در ادامه به برخی از قوانین مربوط به استفاده از این سرویس می‌پردازیم:

  • برای تحلیل‌های خود عنوان مناسب تهیه کنید.
  • تحلیل‌های ارائه‌شده خود را به همراه عکس از نمودار مربوطه ارائه کنید.
  • توضیحات کامل و کافی برای تحلیل‌های خود ارائه دهید تا دیگران با خواندن آن متوجه استدلال و تحلیل شما بشوند.
  • سعی کنید از عکس‌های افقی در تحلیل‌های خود استفاده کنید.
  • تصاویر موردنظر خود را با فرمت jpg ارسال کنید.
  • از انتشار هرگونه تبلیغات معرفی سایت، صفحات اجتماعی یا قرار دادن لینک در پست‌های تحلیلی خودداری کنید.
  • از استفاده از الفاظ رکیک و توهین آمیز یا عبارات غیرمحترمانه در مطالب یا نظرات خود به هرشکل و هر شخص خودداری کنید.

توجه داشته باشید که دیدگاه‌ها یا تحلیل‌هایی که از قوانین فوق پیروی نکرده باشند تایید نشده و حتی ممکن است در صورت صلاحدید حساب کاربری فرد خاطی مسدود شود.

سلب مسئولیت و شرایط استفاده

همراهان عزیز رمزارز نیوز، ضمن تشکر از همراهی شما به اطلاع می‌رساند که تحلیل‌ها و مطالب منتشر شده در این صفحه به هیچ عنوان به معنی توصیه به خرید و فروش یا سرمایه‌گذاری نبوده و صرفا بازتابی از نظرات و تحلیل‌های کاربران است.
بدیهی است که رمزارز نیوز هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تحلیل‌ کاربران نداشته و افراد موظفند قبل از هرگونه اقدام به خرید و فروش، از مطابقت این مطالب با استراتژی معاملاتی خود اطمینان حاصل کنند.