
سلام رفقا چطورین؟
هایپر لیکویید (HYPE) چند روزه که تو رنجه و اخیرا هم به سقفش رسیده بود. حالا یه روند نزولی داریم که میتونه برای شورت تو فیوچرز مناسب باشه. مناطق فروش میشن ۶۷ و ۷۳ دلار تا تارگتهای ۶ و ۵۵ دلار.
هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت سرمایه رو حتما رعایت کنید!
تحلیل موردنظر یافت نشد!


