سلام به همگی! VET (ویچین) توی تایمفریم ۱ ساعته داخل یه کانال نزولی قرار گرفته و الان به کف این کانال رسیده که نشونه احتمال بازگشت قیمت (Bounce) به سمته بالاست. البته RSI فعلاً گارد نزولی داره و ممکنه قبل ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
برای استفاده از امکانات سایت لطفا وارد شوید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.