
سلام رفقا چطورین؟
بیت کوین (BTC) امروز یه سقوط ناگهانی کرد و به محدوده ۵۸ هزار دلار رسید. البته قیمت سریع برگشت که نشون میده فقط استاپ فیشینگ بوده. به نظرم فعلا چیزی برای لانگ بیت کوین نداریم و بهترین سناریو اینه قیمت یه پایین دیگه بزنه، بعدش به محدوده ۶۳ هزار دلار اصلاح بده و بگیریم برای ۵۵ و ۵۲ هزار دلار.
هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت سرمایه رو حتما رعایت کنید!
تحلیل موردنظر یافت نشد!


