
سلام رفقا چطورین؟
با سقوط امروز بازار، قیمت ریپل هم کف اخیرش در سطح ۱.۰۵ دلار رو شکست و ادامه روند نزولیش تایید شد. حالا به نظرم بهتره قیمت یکم دیگه ریزش کنه، بیاد تو اصلاح تا ۱.۱۵ دلار و از اونجا دوباره شورت بگیریم.
هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت سرمایه رو حتما رعایت کنید!
تحلیل موردنظر یافت نشد!


