
سلام رفقا چطورین؟
چیلیز (CHZ) با توجه به اتفاقاتی که پشت سرش گذاشته احتمالا روند نزول که الان داره رو ادامه میده. به نظرم اگر قیمت تا منطقه ۰.۰۲۷ دلار اصلاح داد، CHZ رو شورت کنیم تا ۰.۰۱۵ دلار.
هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت سرمایه رو حتما رعایت کنید!
تحلیل موردنظر یافت نشد!


