ببین، TRUMP یه صعود سریع تا ۱۷.۷۵ دلار داشت، ولی مثل اکثر پامپهای بدون پشتوانه، نتونست خودش رو نگه داره و ۲۴٪ ریخت. حالا سؤال اینه: قراره سقوط ادامه پیدا کنه یا یه برگشت در کاره؟ تو نمودار ۴ ساعته، ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.
تحلیل موردنظر یافت نشد!