خب عزیزان عمو موسی! بریم یه آپدیت داشته باشیم از ارز ZBC. تو تحلیل قبلی گفته بودم دو ناحیه داریم که قیمت خیلی خوب و سریع ازش رفته بالا و بین ۰.۰۱۸۷ تا ۰.۰۱۷۲ دلار و ۰.۰۱۳ و ۰.۰۱۱۸ دلار ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.
تحلیل موردنظر یافت نشد!