همیشه وقتی همه دارن از صعود حرف میزنن، وقتشه که یه کم بیشتر به ته دره نگاه کنیم. آره، XRP این یکی دو روزه یه جون گرفت و تا ۲.۲۱ دلار بالا اومد، ولی بذار رک بگم، این بازار هیچوقت ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.
تحلیل موردنظر یافت نشد!