ما یه تحلیل از نات داشتیم و گفتیم با رسیدن NOT به محدوده های ۹۲۰ – ۱۰۱۰ تومن که محدوده قوی برای این ارز هست ما دنبال سل نات هستیم. رو این موضوع هم تاکید کردیم که حتما دنبال تایید ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
برای استفاده از امکانات سایت لطفا وارد شوید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.